• Medrol után.

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Kedves Hölgyem, Uram! Tegnap óta nem szedem a medrolt, viszont már harmadik napja hogy 37-38 fokos lázzal kelek. Viszont vasárnap 40fokos lázzal keltem, napi 2-3 algopirint veszek be, hogy levigye a lázam. Mitől van a lázasság? Milyen elvonási tünetekre számítsak a medrol elhagyása után? Mennyi idő mire a vizesedés lemegy rólam? Köszönettel. K.N.

        Dr. Szántó Antónia válasza a szteroid témában

        Tisztelt Hölgyem, ezt nem itt kellene megkérdeznie. A Medrol és az ITP nem játék. Nem tudom, hogy mennyi ideje szedte a Medrolt és milyen adagban, de az biztos, hogy ha épp lázas, akkor semmiképpen sem tanácsos abbahagyni a Medrolt, inkább többet kell szedni belőle. Ki kell zárni azt is, hogy nem valamilyen fertőzés áll-e a láz hátterében. Feltétlenül vegye fel a kapcsolatot a kezelőorvosával. Üdvözlettel,

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Szántó Antónia, immunológus
        belgyógyász-immunológus Itt kérdezhet

        Dr. Szántó Antónia

        Kérdés: 2012. március 07., 16:48; Megválaszolva: 2012. március 08., 12:18

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Édesanyámnak a Sjörgen szindrómara utaló tüneti vannak.Szem-száj es hülyejszárazság,kéz,ujj izületi fájdalom,melyet szokott kísérni puffadás és léptájéki fájdalom.Labor vizsgálati eredménye jó.Rengeteg...
        Tisztelt Dr.Nő! Egy éve reuma arthitist állapítottak meg nálam. Salazopyrint szedek 2x1 naponta. Azt szeretném kérdezni, hogy a salazopyrin tartós szedése milyen hatással lehet a szervezetre? Vagy miként lehetne azokat csökkenteni.
        Tisztelt Doktornő! Négy hónappal ezelőtt kismedencei gyulladásom volt, melyet többféle hosszan tartó antibiotikummal sem sikerült meggyógyítani (Doxiciclyn, Klion, Azi Sandoz, Zinnat). Sajnos a kezelés hamarabb kezdődött el mint a...
        T. Dr. Nő! Levelem egy kicsit hosszú lesz, de rheumatológián még nem jártam panaszommal. 3 évvel ezelőtt megcsípett a térdhajlatonban valami ami elfertőződött és kaptam rá tetanuszt és dalacint amitől kb. Fél évig hasmenésem volt. Rá...
        Tisztelt Doktornő! Kérném a segítségét a mellékelt kórszövettani lelet értelmezésében, Ön szerint mennyi a reális esélye a sclerodermának, illetve belgyógyász vagy bőrgyógyász orvos megkeresése javasolt-e? Makroszkópos...
        Tisztelt Webbeteg.hu Orvosai! Elég hosszú lenne ide leírni, meg nem is szeretném, de Az lenne a kérdésem, hogy a napokban heveny virusos fertozesen estem at, es kozben tobb helyen izuleti gyulladas alakult ki a labaimon, a tunetekkel egyutt illetve,...
        Tisztelt DoktorNő/Úr! Körülbelül egy fél éve alakult ki az első tünet ami a bal kézfejem II. MCP ízület duzzanatát és fájdalmát jelentette, ezt követte a jobb kézfej IV. MCP és jobb oldali sternoclav ízületek duzzanata és...
        2014 Novemberében kerültem Szegedre reumatológiára, érgyulladás gyanújával kezeltek. TÜneteim azóta is folyamatosan: hüvely, száj, szem szárazság, kóros izületi gyulladás, nyelven lévő fekély szerű hólyagok, ízlelés szinte teljesen...
        Tisztelt Doktornő! Az alábbi értékekben kérném a segítségét. 14 éves kisfiú eredményei, 2 és fél éve autoimmun thyreoiditis-t állapítottak meg nála. Kettős szálú DNS: 27, 60 ( 0, 0-20) ANF HEp 2 gy.homogén, Metafázis kr. gy....
        Üdvözlöm! 2015 március óta küzdök a betegségemmel(RA). A gond annyi lenne, hogy most vették el a medrolt, de a bázisterápiás szert folytatnom kell, viszont komoly mellékhatásai vannak(állandó szédülés, hányinger, végtag zsibbadás,...