• Edzésterv nőknek - 10. hét

        Szerző: WEBBeteg

        Edzésterv nőknek - 10. hét

        Általános tudnivalók

        • Az edzésterv kezdők számára ajánlott.
        • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
        • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
        • Ha a gyakorlatok végzésénél fájdalmat érez, hagyja abba azok végrehajtását!
        • Ha a gyakorlat kivitelezésében bizonytalan, kérje szakértő segítségét!
        • A pulzuskontroll jelölésnél figyeljen arra, hogy a sportolás során a pulzus a maximális pulzus 65-70 százalékában maradjon.
        • A súlyválasztás akkor megfelelő, ha az utolsó sorozat utolsó gyakorlatát is szabályosan tudja végrehajtani, de már érzi az izomcsoport fáradását, és nem lenne képes még egy sorozat végrehajtására.
        • Az ismétlések száma edzettségi szinttől is függ, ha túl sok vagy túl kevés a sorozat vagy az ismétlésszám, annak megfelelően csökkentse, illetve növelje.
        • A gyakorlatok végrehajtásánál keletkezett esetleges sérülésekért nem vállalunk felelősséget!

        Hétfő

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Nyakhoz húzás 3x12
        Törzshajlítás oldalra 3x30
        Tárogatás 3x10
        Vállból nyomás 3x12
        Kétkezes hajlítás 3x15
        Lenyomás csigán (tricepsz) 3x15
        Guggolás rúddal 3x10
        Padra lépés 3x20
        Hasprés 2x20
        Felülés  2x15

        Szerda

        Gyakorlat Időtartam
        Taposás 30 perc

        Péntek

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Mellhez húzás 3x10
        Evezés kézi súllyal 3x12
        Összehúzás csigán 3x10
        Előre emelés 3x12
        Oldalra emelés 3x10
        Karhajlítás csigán 3x15
        Lehúzás csigán 3x15
        Kitörés 3x20
        Lebegőülés 2x10

        Szombat

        Gyakorlat Időtartam
        Séta (Pulzuskontroll) 40 perc

        (WEBBeteg - Lektorálta: Lukács Zita, személyi edző)

        Módosítva: 2014.10.17 11:25, Megjelenés: 2014.10.17 11:25
      • Cikkajánló

        Pókhas gyermekeknél

        Pókhas gyermekeknél

        Dr. Polgár Marianne

        A has feltűnően elődomborodik, a végtagok a testhez képest vékonyak. Súlyos betegséget jelezhet!

        Táncterápia

        Táncterápia

        Dervalics Dóra

        Milyen pszichoterápiás alkalmazási területei vannak a mozgásterápiának?

        Mennyi idő alatt alakulhatnak ki az egyes daganatféleségek?

        Frissen felismert daganat, de kiújulás, áttétképződés esetén is gyakran merül fel a kérdés, hogy vajon mennyi ideje lehet jelen a szervezetben a daganat? Vajon felismerhető lehetett volna-e korábban? Ha pedig szűrésen voltunk, mikor érdemes ismét ellenőriztetni magunkat?

        Különböző daganattípusok kimutatására is alkalmas az új típusú vérteszt

        A rák nem egyetlen betegség, hanem egy gyűjtőfogalom, amely száznál is többféle megbetegedést foglal magába. A Dana-Farber Rákkutató Intézet az Európai Orvosi Onkológiai Társaság (ESMO) 2019. évi kongresszusán egy olyan új típusú vértesztet mutatott be, amely nagy biztonsággal alkalmas többfajta rák kimutatására is.

        Edzésterv nőknek - 12. hét

        Edzésterv nőknek - 12. hét

        Edzésterv nőknek - 11. hét

        Edzésterv nőknek - 11. hét

        Edzésterv nőknek - 9. hét

        Edzésterv nőknek - 9. hét

        Edzésterv nőknek - 8. hét

        Edzésterv nőknek - 8. hét

        Edzésterv nőknek - 7. hét

        Edzésterv nőknek - 7. hét

        Edzésterv nőknek - 6. hét

        Edzésterv nőknek - 6. hét

      • Kérje ingyenes cikkértesítőnket! Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.