• Edzésterv férfiaknak - 7. hét

        Szerző: WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

        Edzésterv férfiaknak- 7. hét

        Általános tudnivalók

        • Az edzésterv kezdők számára ajánlott.
        • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
        • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
        • Ha a gyakorlatok végzésénél fájdalmat érez, hagyja abba azok végrehajtását!
        • Ha a gyakorlat kivitelezésében bizonytalan, kérje szakértő segítségét!
        • A súlyválasztás akkor megfelelő, ha az utolsó sorozat utolsó gyakorlatát is szabályosan tudja végrehajtani, de már érzi az izomcsoport fáradását, és nem lenne képes még egy sorozat végrehajtására.
        • Az ismétlések száma edzettségi szinttől is függ, ha túl sok vagy túl kevés a sorozat vagy az ismétlésszám, annak megfelelően csökkentse, illetve növelje.
        • A gyakorlatok végrehajtásánál keletkezett esetleges sérülésekért nem vállalunk felelősséget!

        Hétfő

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Fekvenyomás 3x12
        Egyenes rúddal konc. Bicepsz 3x12
        Mellről nyomás zárt karokkal 3x12
        Beforgatás egykezes súlyzóval bic. Ülve 3x12
        Összehúzás csigán 3x12
        Kalapács bicepsz állva 3x12
        Hasizom gépen 6x20
        Hasprés 6x20

        Szerda

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Egylábas combfeszítés gépen 3x12
        Egylábas combfeszítés gépen 3x12
        Egylábas combfeszítés gépen 3x12
        Guggolás géppel szűk terpeszben 3x12
        Álló vádli gép 3x12
        Vállból nyomás egykezes súlyzóval 3x10
        Oldalemelés csigán egy kézzel 3x10
        Előre emelés csigán egy kézzel 3x10
        Hátsó vállizom egykezes súlyzóval 3x10
        Állig húzás csigán 3x10
        Hasizom gépen 6x20

        Péntek

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Húzódzkodás gépen 3x10
        Homloknyomás francia rúddal 3x10
        Fűrészelés 3x10
        Egyenes fogó lenyomás tric. Csigán 3x10
        Evezés gépen 3x10
        Tolódzkodás gépen 3x10
        Hasizom gépen 6x20
        Hasprés 6x20

        Forrás: WEBBeteg
        Szerzőnk: Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

        Módosítva: 2014.11.03 11:25, Megjelenés: 2014.11.03 11:25
      • Nyomtatás
      • Cikkajánló

        Tenziós fejfájás

        Tenziós fejfájás

        Dr. Ertsey Csaba PhD, Med. Habil

        Önálló fejfájás, messze a leggyakoribb fejfájástípus. Mik a jellemzői?

        Mozgásszervi betegségek

        Mozgásszervi betegségek

        Feövenyessy Krisztina

        Megelőzhető-e a mozgásszervi betegségek kialakulása? Mit tehetünk?

        Miért nincs eredménye az edzésnek? Milyen a jó edzésterv?

        Sokan találkoztak már azzal a problémával, hogy rendszeresen jártak edzeni, mindent maximálisan végigcsináltak és mégsem volt látható eredmény hosszú hónapok után sem. Ilyenkor az emberek nagy része csalódottan hagyja abba az edzéseket, pedig elég egy kis újragondolás, néhány apróbb módosítás, és az eredmény biztosan nem marad el.

        Sokszor túlfeszítik a húrt az amatőr futók

        Nem biztos, hogy a futás a legjobb mozgásforma mindenkinek, ennek ellenére az amatőr futók túlnyomó többsége még soha nem kérte ki szakember tanácsát edzés előtt.

        Izomdiszbalansz - Mozgás, de hogyan?

        A helyes testtartás fontosságáról rengeteget hallhatunk, mégis egyre több embernél figyelhetőek meg azok a tartáshibák, amelyek célzott mozgásterápiával elkerülhetőek lennének. Melyek ezek? Hogyan ismerjük fel és milyen mozgásformát válasszunk, ha keresztezett szindrómával van dolgunk?

        A jó edzés titkai

        Sokan nincsenek tisztában azzal, milyen szakaszokból tevődik össze egy jól felépített rekreációs edzés, pedig a sportolás nem megfelelő szakaszai, vagy a megfelelő szakaszok hiánya gyakran vezetnek sportsérülésekhez, melyek akár maradandó mozgáskárosodást is okozhatnak.

        Edzésterv időseknek - 12. hét

        Edzésterv időseknek - 12. hét

        Edzésterv időseknek - 11. hét

        Edzésterv időseknek - 11. hét

        Edzésterv időseknek - 10. hét

        Edzésterv időseknek - 10. hét

        Edzésterv időseknek - 9. hét

        Edzésterv időseknek - 9. hét

      • Kérje ingyenes cikkértesítőnket! Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.