• Edzésterv magas vérnyomás esetén - 6. hét

        Szerző: WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 6. hét

        Általános tudnivalók

        • Az edzésterv kezdők számára ajánlott.
        • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
        • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
        • Ha a gyakorlatok végzésénél fájdalmat érez, hagyja abba azok végrehajtását!
        • Ha a gyakorlat kivitelezésében bizonytalan, kérje szakértő segítségét!
        • A súlyválasztás akkor megfelelő, ha az utolsó sorozat utolsó gyakorlatát is szabályosan tudja végrehajtani, de már érzi az izomcsoport fáradását, és nem lenne képes még egy sorozat végrehajtására.
        • A pulzuskontroll jelölésnél figyeljen arra, hogy a sportolás során a pulzus a maximális pulzus 65-70 százalékában maradjon.
        • Az ismétlések száma edzettségi szinttől is függ, ha túl sok vagy túl kevés a sorozat vagy az ismétlésszám, annak megfelelően csökkentse, illetve növelje.
        • A gyakorlatok végrehajtásánál keletkezett esetleges sérülésekért nem vállalunk felelősséget!

        Kedd

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Séta (Pulzuskontroll) 50 perc
        Egykezes súlyzó (2kg):  
        - Talajon fekve, melltől nyomás 5x20
        Hasprés talajon 2x3x20
        Séta 10 perc

        Csütörtök

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Séta (Pulzuskontroll) 50 perc
        Hason fekve talajon:  
        - Homlok a talajon, páros kar elemelés 3x10
        - Homlok a talajon, páros láb elemelés 3x10
        Hasprés talajon 2x3x20
        Séta 10 perc

        Forrás: WEBBeteg
        Szerzőnk: Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

        Módosítva: 2014.11.19 11:25, Megjelenés: 2014.11.19 11:25
      • Cikkajánló

        Inkontinencia

        Inkontinencia

        Cs. K., fordító

        Higiéniai nedvszívó termékekkel a komfortérzetért.

        Allergiás?

        Allergiás?

        Szponzorált tartalom

        Védelmet nyújthat az egysejtűek titkos fegyvere, az ectoin. (x)

        Tanácsok aktív szabadidős sportolóknak a kijárási korlátozás idejére

        Most még olyanok is elkezdtek mozogni, akik eddig teljesen inaktív életet éltek, de mi a helyzet azokkal, akiknek korábban is szerves részét képezte az életüknek a sportolás? Mit tehet egy aktív szabadidős sportoló, akinek megszűntek a korábbi sportolási lehetőségei?

        Mi történik, ha abbahagyja a rendszeres sportolást?

        Van, akinek edzés tekintetében nem változott sokat az élete a koronavírus kapcsán, és azóta is rendszeresen sportol, de van, akinek gyökeresen megváltoztatta a mindennapjait a járvány. Mi történik akkor, ha Ön leállt a rendszeres testedzéssel?

        Edzéstervek mindenkinek

        Összegyűjtöttük egy helyre a szakembereink által készített edzésterveket, melyek közül mindenki megtalálja a hozzá illőt életkorának, nemének, életmódjának és egészségi állapotának megfelelően.

        Edzésterv magas vérnyomásban szenvedőknek

        Ezt az edzéstervet azok számára ajánljuk, akik magas vérnyomásban szenvednek és szeretnének elkezdeni sportolni.

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 12. hét

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 12. hét

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 11. hét

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 11. hét

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 10. hét

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 10. hét

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 9. hét

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 9. hét

      • Kérje ingyenes cikkértesítőnket! Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.
      • - A MEGBÍZHATÓ WEBPATIKA