• Edzésterv magas vérnyomás esetén - 11. hét

        Szerző: WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 11. hét

        Általános tudnivalók

        • Az edzésterv kezdők számára ajánlott.
        • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
        • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
        • Ha a gyakorlatok végzésénél fájdalmat érez, hagyja abba azok végrehajtását!
        • Ha a gyakorlat kivitelezésében bizonytalan, kérje szakértő segítségét!
        • A súlyválasztás akkor megfelelő, ha az utolsó sorozat utolsó gyakorlatát is szabályosan tudja végrehajtani, de már érzi az izomcsoport fáradását, és nem lenne képes még egy sorozat végrehajtására.
        • A pulzuskontroll jelölésnél figyeljen arra, hogy a sportolás során a pulzus a maximális pulzus 65-70 százalékában maradjon.
        • Az ismétlések száma edzettségi szinttől is függ, ha túl sok vagy túl kevés a sorozat vagy az ismétlésszám, annak megfelelően csökkentse, illetve növelje.
        • A gyakorlatok végrehajtásánál keletkezett esetleges sérülésekért nem vállalunk felelősséget!

        Hétfő

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Séta (Pulzuskontroll) 60 perc
        Köredzés (5x):  
        - Mellnyomás egykezes súlyzóval 15
        - Lehúzás csigán széles fogással 15
        - Előre emelés egykezes súlyzóval 15
        - Kalapács bicepsz egykezes súlyzóval 15
        Döntött padon hasprés 4x20
        Talajon hasprés 4x20

        Szerda

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Séta (Pulzuskontroll) - váltakozó emelkedő 60 perc
        Gimnasztika-nyújtás 20 perc
        Hasprés talajon 2x3x20

        Péntek

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Séta (Pulzuskontroll) 60 perc
        Köredzés (5x):  
        - Guggolás Fit-ball 20
        - Guggolás Bosu 20
        - Fellépés step-padra 20
        Hasprés talajon 2x3x20
        Gimnasztika-nyújtás 20 perc

        Forrás: WEBBeteg
        Szerzőnk: Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

        Módosítva: 2014.11.26 11:25, Megjelenés: 2014.11.26 11:25
      • Cikkajánló

        Autizmus lányoknál

        Autizmus lányoknál

        Cs. K., fordító

        Lányoknál gyakran nehezen ismerik fel. Mit tegyen, ha úgy véli, hogy gyermeke autista?

        Szúnyogcsípés

        Szúnyogcsípés

        B. M., szakfordító

        A szúnyogcsípés veszélyei és megelőzése. Hogyan kerülheti el a szúnyogcsípést?

        Hogyan jógázzunk otthon biztonságosan?

        Egyre nagyobb népszerűségnek örvend a jóga, hiszen nemcsak testileg, hanem mentálisan is feltölti az embert. A rendszeres gyakorlásnak számos jótékony hatása van, azonban vannak olyan mozzanatok, amikre különösen figyelnünk kell, hogy helyesen végezzük. Melyek ezek?

        Tanácsok aktív szabadidős sportolóknak a kijárási korlátozás idejére

        Most még olyanok is elkezdtek mozogni, akik eddig teljesen inaktív életet éltek, de mi a helyzet azokkal, akiknek korábban is szerves részét képezte az életüknek a sportolás? Mit tehet egy aktív szabadidős sportoló, akinek megszűntek a korábbi sportolási lehetőségei?

        Edzéstervek mindenkinek

        Összegyűjtöttük egy helyre a szakembereink által készített edzésterveket, melyek közül mindenki megtalálja a hozzá illőt életkorának, nemének, életmódjának és egészségi állapotának megfelelően.

        Edzésterv magas vérnyomásban szenvedőknek

        Ezt az edzéstervet azok számára ajánljuk, akik magas vérnyomásban szenvednek és szeretnének elkezdeni sportolni.

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 12. hét

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 12. hét

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 10. hét

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 10. hét

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 9. hét

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 9. hét

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 8. hét

        Edzésterv magas vérnyomás esetén - 8. hét

      • Kérje ingyenes cikkértesítőnket! Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.