értágulat, seprűerek

Tisztelt Doktornő! Köszönöm a válaszát! Fogamzásgátlót nem szedek, 20-21 éves koromban szedtem, akkor lettem figyelmes a megjelenő seprűerekre, értágulatokra. Elképzelhető, hogy a fogamzásgátló hozta elő őket. Még az lenne a kérdésem, hogy milyen pszichés problémák ronthatnak az erek állapotán? Idén nyáron eléggé "rástresszeltem", rágörcsöltem az érproblémáimra, ezzel ronthattam az állapotukon? A választ előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Földi Ildikó válasza visszérprobléma témában

Pszichés okok is szerepet játszhatnak gyakorlatilag minden betegség, így a visszerek kialakulásában is. Ha úgy érzi, hogy ez is jelentős Önnél, érdemes egy pszichológust felkeresni, aki segíthet a feszültségoldási technikák megtanulásában.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. szeptember 03., 11:28; Megválaszolva: 2012. szeptember 04., 15:52
Kérdések és válaszok: Visszérbetegség
Nem gyógyuló thromboflebitis?
Tisztelt Doktornő! 2021. év szeptemberében erős hasfájás miatt belgyógyászati sürgősségi osztályra érkeztem, ahol jobb kézfejembe branült...
Kanül a vénában
Üdvözlöm Egy talán nem szokványos kérdéssel fordulok önhöz. Kettő hete császármetszéssel szültem,majd kórházi távozáskor a nővér...
Viszér
Üdvözlöm! 41 éves anyuka vagyok! Többször volt már viszérműtétem! A mai napon történt hogy enyhe kis csípő fajdalmat éreztem a jobb...
Visszértágulat és szívbetegség
Tisztelt Doktor nő! Érdeklődni szeretnék, hogy kéthegyű szívbillentyű elégtelenség illetve prolapsus esetén lehet-e kompressziós harisnyát...