Stressz, idegesség magas vérnyomás

Tavaly nyáron kezdődtek a problémáim. Bal karom rendszeresen lezsibbadt, de csak ha pihentem, majd egy idő után izomrángásom volt a hasamban és a combomban, ami 3 percig tarthatott rosszulléttel.Három hét után fordultam orvoshoz ezalatt napi 2 órát aludtam részletekben.Ezen felül a bal oldalam fájt a testemen belül, verejtékeztem, és voltak halálfélelmeim is amit tudatosan néha kontrolláltam. Ezután kaptam gyógyszereket: MIDERIZONE, MILGAMMA.Ezek nem váltak be, majd jött a FRONTIN, ami véget vetett a bajomnak, úgy aludtam, mint a bunda.Voltam vérvételen ahol kiderült magas a koleszterinszintem(6-os)erre 10 mg-os atorvasztatint szedtem 3 hónapig.Egy idő után jobb oldalt a hasam alja fájt alkoholfogyasztás után. Sürgősségi ügyelet, de nem találtak komolyat csak azt állapították meg magas a vérnyomásom amit nem is igazán vettem észre magamon. Karácsony környékén viszont vezetés, és fizikai munka mellet egyszer csak éreztem. hogy szúr a szívem és a fejem bal oldalt tarkó tájékon meg van dagadva.Ügyelet vérnyomás170/105 25 mg-os TENSIOMIN nyelv alá ami 150 re lehúzta. Ezek után az orvosom felírta a LAVESTRA 50 mg-os gyógyszert reggel 1 szem.Nagyjából helyre is jöttem, igaz néha még magas, de mivel éjszaka dolgozom így napi 1 kávét ill. eneregiaitalt fogyasztottam.Emellet 3 hónap alatt 10 kg-ot híztam.Ezek után nagyon rosszul lettem vezetés közben a bal karom ha megemeltem vagy előredőltem szúrt a szívem.Kérdésem a stressz a kávé befolyásolhatja-e a rosszulléteimet, mivel már 3 hete nem iszom kávét v.mivel jobb. Még 1 dolog amiről ha rákérdeztem sem tajékoztattak: Automata vérkép 3 diff.:WBC 15.60 G/L.Előre is köszönöm válaszát.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a kávé témában

Kedves Kérdező! Igen, minden koffein tartalmú ital (kávé, energiaitalok, erős tea) ronthatnak a szorongásos betegség tünetein. Éppen ezért azt szoktuk javasolni, hogy ezeket kerüljék. A WBC a fehérvérsejtek mennyiségére utal a vérben, nem kell különösebben aggódni miatta, ha a többi érték rendben volt. Egy enyhe gyulladása, fertőzése lehet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. április 10., 17:19; Megválaszolva: 2012. április 12., 23:16
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...
Folyamatos légszomj,orrdugulás
Szép napot! Végső elkeseredettségemben fordulok Önökhöz.A problémám nagyjából egy éve kezdődött,egész napos légszomjal,csak ásításkor érzem...
Helex sr 0,5 mg
Tisztelt Doktornő! Jelenleg tartós hiánycikk a Xanax sr 0,5 mg tabletta. Évek óta este 1 darabot szedek pánikbetegségem miatt. Most ezt...