tachycardia

Tisztelt Dr Nő/Úr! Másfél hónapja hirtelen rosszul lettem.Elkezdtem szédülni, hányingerem volt, izzadtam, kivörösödött az arcom, szorított a torkom és éreztem, hogy nagyon gyorsan ver a szívem. A férjem bevitt az ügyeletre, ahol Betaloc tablettát kaptam majd hazaküldtek és kérték, hogy jelenjek meg a háziorvosomnál. Ő megmérte a vérnyomásom 130/90 pulzus113 volt.Elküldött vérvételre, pajzsmirigy vizsgálatra, tüdőszűrésre és amíg az eredmények megérkeznek felírta a Metoprolol z hexal 25mg os tablettát 2*1 et kell belőle szednem.Tüdőszűrésem eredménye jó, pajzsmirigy tsh:0, 957, véreredményemben eltérések Vvt süllyedés 13, Eo% 8.1%Mono%8.9%Se bilirubin direct 6, 7, HDL koleszterin 0.6.Sajnos nem mondta el a háziorvosom, hogy ezek mit jelentenek, annyit mondott tökéletes a vérképem.Szóval azt mondta az eredmények után, hogy szedjem tovább a Metoprolol-t.Nem küldött tovább sehova. Azt szeretném tudni, hogy indokolt e ezt a gyógyszert szednem ha minden rendben van? Vagy valamilyen más vizsgálatra is el kellene mennem? Ezen kívül szerettünk volna még babát és nem tudom, hogy emellett a gyógyszer mellett lehetne e, vagy ne kockáztassunk inkább? Köszönöm a választ! Mónika

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza a szapora pulzus témában

Kedves Kérdező! Egy részletesebb kardiológiai vizsgálat mindenképpen indokolt a magas pulzus okának megállapítására. Az jó hír, hogy a TSH normál tartományban van és a tüdő is rendben volt. A vérkép minimális eltérése hátterében többféle ok állhat, például enyhe vírus fertőzés. A háziorvos által adott gyógyszer általában jó az Önéhez hasonló a problémákra. A gyermek vállalását esetleg a kardiológiai véleményig én elhalasztanám, de néha várandós kismamáknak is ezt a hatóanyagot javasoljuk bizonyos problémákra, szóval nem tilos terhesség alatt ez a gyógyszer. Jobbulást kívánok! Tisztelettel. Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. április 10., 17:58; Megválaszolva: 2014. április 13., 21:10
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
éjszakai ritmuszavar
Tisztelt Doktornő, közel egy éve éjszakánként vízszintes helyzetben gyakori erős bedobbanásaim vannak és csak a jobb oldalamon tudok jól aludni....
Otthoni Holter EKG kiértékelés
Tisztelt Doktornő! A mellékelt otthoni Holter EKG-val készült eredmény kiértékelésében szeretném kérni szíves segítségét. Véleménye...
Vízhajtó szedése
Jó estét kívánok! Azt szeretném kérdezni hogy egy héten hányszor lehet bevenni a furosemid vízhajtót. Tegnap vettem be de ma már megint nehezen...
erős szívdobogás
Jó napot! Olyan kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy mi okozhatja a problémámat? A napokban tűnt fel a jelenség, hogy hirtelen minden előjel nélkül...
Hirtelen szív halál vagy infarktus...
Üdvözlöm Dr nő!!! Nevem Malaga Ferenc. Egy nagyon nagy kérdéssel fordulok önhöz. Ugyanis tavaly szeptemberben bekerültem kórházba szív ritmus...