• Zavar

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám az, hogy változókori hangulat zavarra 1 hete Coaxilt szedek, valamint Activelle tablettát.Sajnos, az utóbbi időben teljesen felborult valami, ugyanis azt tapasztalom, hogy nagyon sürün szexuális izgalomban vagyok, viszont nagyon késleltetett az orgazmusom, és szinte érzéketlen a csiklóm.Nagyon elkeseritő, mert eddig nem igazán tapasztaltam ilyet.Este szedek még Gerodorm nevű altatót, mert az alvásommal is baj van. Azt szeretném kérdezni, hogy ez a gyógyszerektől van, és ha igen, mit javasol, hogy helyre álljon ez a nagyon kellemetlen tünet? Nem tudom, hogy jó-e, ha a két féle gyógyszert együtt szedem? Válaszát előre is nagyon köszönöm!

        Dr. Veress Dóra válasza a szorongásoldó témában

        Kedves Asszonyom! A három gyógyszer együttes szedésének nincs akadálya. A Coaxilnak és a Gerodormnak nincs ismert szexuális mellékhatása, az Activelle esetében írják le, hogy libidó csökkenést és növekesdést, illetve szexuális zavarokat is okozhat. A nőgyógyászát kellene megkérdezni, hogy mi a teendő ilyen esetekben és hogy van-e más szer, ami kevesebb mellékhatással jár?

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. szeptember 21., 18:49; Megválaszolva: 2011. szeptember 22., 13:25

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        A barátnōmmel 2 hónapja vagyunk együtt. Egy alkalommal, amikor nála voltam csókolóztunk és ō megérintette a péniszemet. Ezután azt mondta hogy elōváladék kezdett el szivárogni az érintett területrbōl. Olyan lett a keze is. Megijedt és...
        Tisztelt doktornő.Voltam vizsgálatokon.Az eredményeim jók.Mint előzö üzenetemben is írtam:az a gondom,hogy van erekcióm de nem elég jó és tartós.A hosszabb előjátéknál mire aktusra kerül a sor csökken.És a nemi vágy is,először emelkedik...
        Tisztelt Doktor Úr! A kérdésem a következő lenne: múlt héten szerdán betegség miatt kihánytam a fogamzásgátlót(Lindynette),ami a levél utolsó hetén volt, a betegtájékoztatóban pedig azt írták, hogy pótoljam 12órán belül(amit...
        Remelhetoleg a megfelelo embertol kerem a tanacsot! Nagyon felek ezzel a problemaval orvoshoz menni, pedig az eddigi 8 evemet keseritette meg és még mindig csak az okot keresem. Alapvetoen egy 26 eves meleg fiu vagyok, aki eleinte elnyomta magaban ezt a...
        Tiszteletem! Kb egy hónapja fedeztem fel a makkomon lévő elváltozást, ami eléggé kétségbe ejt és megijeszt. Két hónapja volt utoljára szexuális együttlétem, ezért sem igazán értem a dolgot. Létezhet, hogy akkor elkaptam valamit, és...
        Jo napot kivanok! (Ekezeteket a telefon beallitasai miatt nem basznalom.) Az lenne a kerdesem, hogy egy oralis aktus utan a kezem is olyan lett, nem mostam kezet, csak eltoroltem ugymond. Majd par perc elteltevel a kezemmel izgattam a baratnomet. A kezen...
        Tisztelt Doktor Úr! Zsolt vagyok. A tanácsára lenne szükségem nőgyógyászati szempontból. A napokban történt velem egy dolog és tartok attól hogy amit tettem az terhességhez vezethet. Előváladékozott a nemiszervem, kimentem a konyhába a...
        Tisztelt Doktornő! 3 napja egy prostituálttal létesítettem szexuális kapcsolatot. Védekeztem azonban otthon tusolás közben vettem észre, hogy valószínűleg az egyik friss intimborotválkozás okozta hámserulesem, sebem nem volt védve az...
        Jónapot! Rendszeresen szedek Jangee fogamzásgátlót. Az utolsó tablettát péntek reggel vettem be, viszont szombat este szexuálisan együtt voltam a barátommal (az aktus időben meg lett szakítva). A kérdésem az lenne, hogy érdemes-e kikérnem...
        Tisztelt Doktornő! Párommal közel 5 éve vagyunk együtt. Az elmúlt 1, 1-5 évben azonban egyre jobban aggaszt az a tény, hogy egy aktus nem tart tovább 1 percnél, néha addig se. A kapcsolat elején ez egyáltalán nem volt probléma, sőt, pont az...