Testepites

Udvozlom! Hobbi testepito vagyok es stanazolol injekcio kura alatt vagyok. NY Pharma markaju szteroidot hasznalok. Farizomba adom a szert, felvaltva az oldalakat. A legutobbi szuras helyen balodalt gyulladas keletkezett. Szerdai napon tortent a heten a szuras, azota kb fel okol nagysagu kemeny, gyullladt duzzanat talahato a helyen. Kerdesem a kovetkezo lenne: Mi okozhatta, illetve mit tudok ez ellen tenni, hogy elmuljon a csomo? Koszonom.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Árki Ildikó válasza gyulladás témában

Tisztelt Kérdező!

Mielőbb keressen fel sebészeti szakrendelést (beutaló nem kell) Valószínűleg fertőzésről, tályogról lehet szó. (Egyébként, tudomásom szerint a stanazolol nem engedélyezett szer, az OGYI gyógyszer adatbázisban sem szerepel)

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Árki Ildikó
Dr. Árki Ildikó Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő
Kérdés: 2014. december 28., 19:14; Megválaszolva: 2014. december 31., 01:21
Kérdések és válaszok: Műtétek, sebészet
Kitől kaphatok segítséget?
Tisztelt Doktornő! November 26-án csipőprotézis műtétem volt. Műtét után 3 héttel duzzanat keletkezett a szépen begyógyult műtéti heg mellett...
Proktologus?
Jo estet kivanok, Ugy 3 napja erzek gocot a vegbelnyilas mellett, a jobb farpofan. 2 gyermekem van (bar csaszarosak) , igy hogy van aranyerem, azzal ugy...
gyulladás
Kedves Dr úr/ nő! A kérdésem a következő.a 33 éves fiamnak verejték mirigy gyulladása van, a, hónaljában évek óta. Van mikor elmúlt egy...
gyulladt ciszta
Tisztelt Doktor Nő-Úr! Kislánykorom óta van bal szemöldökömön egy ciszta (kb4-5cm) amit kioperáltak 2012-ben azóta vissza nőtt rá pár hónapra!...
Fájdalmas hólyag jelent meg az...
Tisztelt Doktor nő/úr! A problémám három napja jelentkezett. Olyan fájdalmat éreztem az ujjamon, mintha elvágtam volna és be lenne gyulladva....