Dienille

Kedves Dr. Nő/Úr! Nemrég kezdtem el szedni a Dienille nevű fogamzásgátló tablettát. Már bevettem rendesen egy egész levélnyit, tartottam a 7napos gyógyszerszünetet, azonban pont amikor újra kezdtem a másik levelet, pontosabban a 2. tabletta után, elkaptam a hányás-hasmenős vírust, pont a gyógyszer bevétele utáni 1-2 órában kezdtem el hányni.Orvis ismerősünk azt mondta, biztos, hogy vírus. A család többi tagja is rosszul volt, ahogy én.Gondolom, így ez a 2.szem gyógyszer nem ért semmit, és ahogy tanácsolták, nem vettem be a következő napon a 3.szemet, mert még aznap is úgyis távozott belőlem felszívás nélkül. Most már úgy érzem, jól vagyok, ma lenne a 4. nap a második levélből. Amiatt, hogy nem vettem be a gyógyszert, hamarosan menstruálni fogok? (pedig ugye volt a gyógyszerszünetben is) És ha igen, akkor kezdjek egy teljesen új levelet aznap, mikor jelentkezik a menstruáció (mint ahogy annó az első levelet akkor kellett kezdeni) , vagy inkább várjak még egy hónapot, az azutáni menstruáció kezdetének napjáig, és csak akkor kezdjek új levelet? Vagy még mit lehet ilyenkor tenni, hogy újra hasson a gyógyszer?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza fogamzásgátló tabletta témában

Tisztelt Hölgyem!

Várhatóan nem lesz menses, mert most ért véget és csak 1 tablettát vett be. Vagy végigszedi a tablettát, ahogy kell, vagy megvárja a következő mensest és az 1. naptól szedi. Mindkét esetben szükséges egy hónapig kiegészítő védekezés (óvszer) .

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. február 19., 16:20; Megválaszolva: 2011. február 25., 21:33
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
fogamzásgátló váltás
Tisztelt Doktor úr! 23 éves vagyok és egy éve szedek Altforelle fogamzásgátlót. Nem volt vele semmi problémám, a kezdeti súlygyarapodás is...
probléma mensturáció eltolásával
Kedves Doktor Úr! A nyaralásunk miatt el szerettem volna tolni a menstruációt, ezért tovább szedtem a tablettámat, viszont nem vettem figyelembe...
Elfelejtett fogamzásgátló
Tisztelt Doktor Nő/Úr Yadine fogamzásgátlót szedek, már több mint 2 éve. Múlt héten elfelejtettem bevenni egy szemet. Ez volt a levélbe a 7....
belara- védettség
Tisztelt Doktornő/Úr! Mér 3-4 áve szedem a Belara gyógyszert, semmi panasz nincs rá. Február 15.-én vettem be az utolsó szemet, Ugymint eddig most...
Dienille fogamzásgátló tabletta
Tisztelt Doktornő! 35 éves, két gyerekes anyuka vagyok. Több éve szedek fogamzásgátló tablettát, most váltottam a Dienille tablettára. Sajnos az...