Menstruáció alatt probléma

Tisztelt doktor úr! Az én kérdésem elég összetett, ezért előbb leírom az előzményeket. Hosszabb kihagyás után az utolsó menstruációm elmúlása után pár nappal kezdtem el újra fogamzásgátlót használni. Ez után a 9. tablettánál történt szexuális együttlét, ami során megszakításos módszerrel védekeztünk, amiben nem vagyunk teljesen biztosak abban, hogy tökéletesen sikerült. Majd a tabletta elfogyása előtt már 2 nappal megjött a menstruációm, de egész hónapban volt egy minimális vérzés ez mellett. A szokásos módon hasfájás és stb. Viszont a tabletta szedést ugye két nap múlva fejeztem be és szintén rá két napra olyan érzésem volt mintha újra megjönne, tehát újra hasfájás és újra erősebb vérzés. Ma viszont azt tapasztaltam, hogy tisztasági szer cserélése közben két részben fura anyagú dolog jött ki. Az internet segítségével azt tudtam megállapítani, hogy amire legjobban hasonlít az egy méhlepény darab. Valóban szét is tudtam hajtogatni és anyagra és külsőre is olyan volt mint a képeken. Bár még nem szültem, és nem is értek hozzá, így nem tudtam megállapítani, hogy valójában micsoda. A kérdésem konkrétan az lenne, mivel még nem tapasztaltam ilyet, és utánaolvasásom alapján sem tűnik teljesen normálsnak, hogy esetleg Ön meg tudná-e így állapítani, hogy mi lehetett, vagy jelenthet e problémát, vagy figyelmen kívül lehet hagyni? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Nőgyógyászat témában

Ha a tablettát a menstruációs vérzés első napján kezdte el akkor már az első hónapban is védettséget biztosít.Vérezgetés az lehetséges az első néhány ciklusban.

A leírt "fura anyagú dolog" az méhnyálkahártya részlet lehet.Ezzel nincs különösebb teendő.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 25., 11:34; Megválaszolva: 2015. március 26., 21:01
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Elakadó vizelet
Tisztelt Doktor úr! 76 éves vagyok,2 gyerekszülésen túl / mindkettő 4.5 kg volt / Elakadó vizeletprobléma miatt fordultam orvoshoz. Az urológus...
Menstruácios zavarok
Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok azt vettem észre 3-4honapja hogy 21 napos lett a ciklusom mi okozhatja? Februarban 18an jott meg Márciusban 15en most...
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...