Tisztelt Dr Ur. Iamna fogamzásgátló tabletta

Üdvözlöm. 2x volt terhességmegszakításom. Iamna f.tablettát irtak fel. Kb 3hónapja szedem. első menszesz utan 10.napra tudtam elkezdeni szedni.sajnos.majdnem 1honapot késett. most elkezdtem ujra, azt tanácsoltak szedjem ugy h menszeszre 1hétre rá kezdjem.ugy lett. most maradt 4 bogyó és megjött. normalis? mi a teendő? váltsak v ne? Válaszat elöre is köszönöm és diszkréciójat is! Szalai Szandra.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Nőgyógyászat témában

Ez nem normális. Azonban ezt a négy szemet is szedje be és a 7 napos szünet után a következő levelet szedje az előírásnak megfelelően.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 02., 12:42; Megválaszolva: 2015. március 02., 21:54
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...