Fájdalmas együttlét, folyás

Tisztelt Doktor Úr! Már hónapok óta furcsa állagú folyásom van. Nem zöldes, nincs kellemetlen szaga, nem érzek viszketést, tehát nincsenek gombásodásra utaló tüneteim. Ezzel fordultam nőgyógyászhoz, aki vett kenetet és abból kimutatták, hogy enterococcusom van. Erre antibiotikumot kellett szednem. A kezelés után használtam a vagilactot, hogy helyreállítsa a ph-t, de ez mai napig nem szűnt meg. Emellett, fájadalmas az együttlét utána és közben kisúrlódás szerű érzetem van és olyan, mintha fel lennék fázva néha még szúró alhasi fájdalmaim is vannak (nem erős) . Nuvaring gyűrűt használok, de ezzel is és óvszerrel is fájdalmas az együttlét. A tampon felhelyezés is kellemetlen érzéssel jár. Nem tudom mennyire számít, de policisztás a petefészkem mégis rendszeresen van menstruációm, ami nem jár fájdalommal és a testsúlyom is normális 55kg. (A jobb emlőmben találtak egy 24mm-es fibroadenomát.) A kérdésem az, hogy ez ellen mit lehet tenni/mitől van és hogy a páromnak is kell-e vizsgálatra mennie? Van-e összefüggés a folyás és a fájdalmas együttlét között? Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza Hüvelyfolyás témában

Kedves Kérdező! Kezelésre nem szűnő panasz eseté ne nyugodjunk ebbe bele, ismételt vizsgálat szükséges. Egészen biztos, hogy van valami kórokozó még mindig a hüvelyben, vélhetően gomba az antibiotikum miatt, amiért érzékenység van és folyás. A Vagilakt fontos a kezelés befejezése után a védőképesség optimális fenntartására a védő tejsav baktériumok dúsítására, de akut kórokozó ellen nem hatásos. A partner egyidejű kezelése mindig kell a visszaoltás elkerülésére. A legegyszerűbb: írasson fel 10 CNS hüvelykúpot, 10 nem vérző estére 1-1 felhelyezendő. Legalább kétszer legyenek 2 óra múlva együtt, a kenhetővé olvadt kúpanyag így keni be a partnert teljesen. Vérző napok kihagyandók. Ez után nem marad tejsav baktérium sem, azonnal visszatelepítendő Vagilacttal, vagy bármely hüvelyi protexin hosszabb, idővel heti 1-2 x-i használatával.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 25., 17:39; Megválaszolva: 2015. február 26., 13:10
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...