mitől van ez?

Kedves Doktor Úr! 1, 5 éve szedek fogamzásgátlót először, Yasminellet, majd 1 éve váltottunk Corenelle tablettára. A gyógyszer váltásakor 3. hónapban volt közti pecsétlő vérzésem, emiatt nem aggódtam mert a tájékoztatón is rajta van, hogy előfordulhat 1-3. hónapban. Viszont most már 1 éve szedem és megint előjött, 03.11.-én és azóta is tart ez a barna pecsétlő vérzés. Most vagyok a a gyógyszermentes hétben, elvileg csütörtökön kell megjönnie. Mit tanácsol várjam meg vagy menjek el orvoshoz? Néha petefészkem is szúr. Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza pecsételő vérzés témában

Kedves Kérdező!

Várja meg a tablettaszedés kezdetét és ha aztán is tart a barnás folyás, menjen el nőgyógyászához.!

Üdvözlettel:

Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. március 17., 13:15; Megválaszolva: 2014. március 19., 16:14
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Fogamzásgátló mellett egy héttel...
Jó Napot! A problémám a következő. Kb 3 és fél éve szedek fogamzásgátlót (Mistral) sosem volt vele problémám. Mindog napra pontosan megjött....
Menstruációs zavar
A következőkben szeretném kikérni a tanácsát: Az agusztusi menzeszkor előírásnak megfelelően elkezdtem szedni a Nacrez nevű antibébit....
Pecsetelo verzes
Jo napot kivanok! A napokban Gardnerellas fertorzest diagnosztizaltak nalam (ennek kezeleset meg nem kezdtem meg) , ezzel parhuzamosan gombaval is...
Pecseteles
Tisztelt Doktor Ur! 1, 5 eve szedek egy Yasmine nevu fogamzasgatlot. Most tapasztaltam eloszor pecsetelo verzest, ami nagyon megremit. Olvastam cikkeket...