Menstruációs zavar

Tisztelt Dr. úr! A kérdésem az lenne önhöz, hogy másfél éve szedem a Diadora fogamzasgatlot és volt három napom gyógyszer mellett, hogy pecsét barnás verzesem volt! Tovabb szedtem a gyógyszert és rá 4 napra már várásom lett, de nem jött meg! (Nem idegeskedtem!) Szedhetem újra a fogamzásgátlót attól? Olvastam a Norculut tablettáról azt kezdjem el inkább szedni? Mire jó pontosan? Terhes lehetek? Köszönöm előre is a válaszát!

Dr. Csősz György válasza pecsételő vérzés témában

Tovább szedje, mint ha mi sem történt volna. Ha panaszai nem változnak három adag gyógyszer után sem, váltani kell tablettát. keresse fel orvosát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2016. január 18.

Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek

Köztes vérzés-normális?
Tisztelt Doktor úr! Több éve szedek fogamzásgátlót, eddig nem volt semmilyen panaszom rá, megfelelő védelmet is nyújt. Legutóbbi ciklusom júl5-8/9ig...
Nem megfelelő fogamzásgátló?
2 hónapja voltam nőgyógyásznál, elvégzett minden vizsgálatot, minden rendben volt, ezért irattam fel vele fogamzásgátlót. Mistral nevezetű tablettát kaptam....
Menjek orvoshoz vagy sem?
Tisztelt Válaszoló! Kérdésem az lenne, hogy 2014.02.21. napján volt menstruációm. A soron következő ciklus 3. napjától 5 napig Clostilbegyt szedtem orvosom...
Folyamatos pecsételő vérzés
február 10-én jött meg a menszeszem, azóta nem múlott el teljesen.minden nap van vérzésem.nem sok, de van.egyszer már az ősszel előfordult akkor azt mondta az...
Köztes vérzés fogamzásgátló mellett
Kedves Doktor úr/ Doktornő! Másfél éve szedem folyamatosan a Jangee fogamzásgátlót és most először okozott köztes vérzést. 4 tabletta volt még a levélből és...
Csiklófájdalom
Tisztelt Doktor úr! Három éve szűnni nem akaró csikló fájdalommal küzdök. Az első pár hónapban gyengébben fájt, de mostmár ott tartok, hogy egy...