novofem + tegretol cr

érdeklődnék, hogy novofemet szedtem már 4 éve és most tegretolt KELL szednem ami hatástalanitotta a novofem hormon hatását/össze-vissza jön meg! /, Ön szerint abbahagyhatom azonnal a hormon szedését vagy javasol valami más megoldást? Kérem SÜrgős lenne,!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza hormonpótlás témában

Igen, az életkora miatt is abbahagyhatja a gyógyszer alkalmazását. Az tény, hogy a másik gyógyszer befolyásolhatja a hormon működést.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. november 26., 17:57; Megválaszolva: 2013. november 28., 13:49
Kérdések és válaszok: Menopauza
Ladybon szedése
Tisztelt Doktor úr! 2014.februárjától nem menstruálok.és 2014 novemberében norcolutot írt fel orvosom, amit beszedtem és ennek hatására megjött...
Hormondependencia
Kedves Doktor úr! 62 éves hölgy vagyok és Triaklin hormonpótló tablettákat szedek már legalább 12 éve, DE a tablettákat elfeleztem és kb. 5...
Fejfájás - hormonpótlás: mit...
Tisztelt doktornő/úr! 51 éves vagyok, kb. 4-5 éve rendszertelenné vált a menstruációm, évente egy ciklus ki is marad. Azóta több klimaxos tünet...
Torok bántalom
Tisztelt Doktor úr! Abban kérem a véleményét, hogy az utóbbi hónapokban naponta több alkalommal elönt a forróság, úgy mintha változókori...
Menopauza és a hormonok szedése?
Tisztelt doktor úr, nő. 45 éves vagyok, másfél éve elmaradt a menstruációm. A klimax tünetekből csak a hőhullámok mutatkoznak, azok is ritkán, kb....