H1N1 vakcina

Kedves Doktornő/Doktor!

Nemrég már irtam ide! kaptam is választ, de aggaszt egy két dolog! pontosan 1 hete lettem beoltva  a H1N1 vakcinával és másnap hányingert, izomfájdalmat, nyaki fájást észletem.másnap  azaz szombat óta hőemelkedés is társult ezek mellé. Azt irták 4-5 napon belül elmúlnak a tünetek! de azóta is hőemelkedésem van, fejem fáj és a hányinger is megvan.Ön szerint ez még mindig a vakcina mellékhatása, és miért nem mulik el nálam! Forduljak a háziorvosomhoz vagy mit tegyek?

Előre is köszönöm!

 

 

Dr. Boros Miklós válasza vírusos betegség témában

Tisztelt Kérdező!

Elsősorban a vakcinával kell összefüggésbe hozni. Előfordulhat, hogy más típusú vírusos betegség okozza a tüneteket, bár ennek az esélye kisebb. 4-5 nap alatt a legtöbb vírusos betegség jelentősen javul, a tünetek enyhülnek. Gyulladás csökkentőt, lázcsökkentőt nyugodtan bevehet. Amennyiben nincs jelentős javulás valóban javaslom a háziorvos felkeresését.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. január 14., 18:34; Megválaszolva: 2010. január 14., 18:34
Kérdések és válaszok: H1N1 (új típusú influenza)
Syncumar és inflienza elleni oltaás
Tisztelettel érdeklődöm, hogy tüdőembóliám miatt felírt napi három szem Syncumar gyógyszer szedése mellett influenza elleni oltaást kaphatok-e...
H1N1 elleni oltás
Én 14 hetes terhes vagyok.Beszeretném adatni a H1N1 elleni oltást, de fémérzékeny vagyok, ami nem orvosilag kimutatott, viszont a bizsuktól...
Ez lehet H1N1?
Tisztelt doktornő! Az lenne a problémám, hogy csütörtök óta fáj a torkom, és folyik az orrom. Néha fáj a fejem is, lázamat nem mértem, de ugy...
H1N1
59 éves férfi vagyok tegnap derült ki hogy h1n1 betegségben vagyok! az lenne a kérdésem hogy mik az esélyeim evvel nem e kéne korházba feküdnöm?...
H1N1
Tisztelt Dokktornő! Védöoltással kapcsolatban, szeretném kérdezni hogy már tavaly semm kaptam meg a védöoltást, pedig kértem. A háziorvosom azt...