fogamzásgátló Tri-Regol

Tisztelt Doktor úr! Segítségét szeretném kérni! Elkezdtem szedni a Tri Regol fogamzásgátló tablettát február 10-én, ekkor jelentkezett a menstruácios vérzésem, igy már az első naptól szedem, ez előtt sosem szedtem, most kezdtem el, a 21. tablettát beszedtem március 2-án, majd 7napos szünetet tartottam igy elkezdtem szedni a második levelet március 10-én. a második csomagból elfogyott már 4db. Eddig máshogyan védekeztünk, betartottuk az 1hónapos időt, amit írt a tájékoztató, kérdésem a következő: mikortól kezd hatni a gyógyszer? kell-e félni terherbeeséstől? válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel!

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

Ha a menstruáció első napján kezdi a fogamzásgátló tabletta szedését akkor már az első hónapban is védettséget biztosít. A következő hónapban az előírás szerinti szedés már biztonságot jelent a nem kívánt terhességre.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 15., 16:40; Megválaszolva: 2015. március 15., 19:21
Kérdések és válaszok: Egyéb
Serum Calcium
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Az utolsó vérvételemben emelkedett a calcium szint. Kissé aggódom miatta. Kb két hete kollagén tablettát szedek melynek az...
Vérhigító oltásra
Tisztelt Webbeteg! AstraZeneca oltást követően háziorvosom azt javasolta, hogy a vérrögképződés megelőzésére két hétig szedjek Aspirin protect...
Lehet COVID utóhatás?
Tisztelt Doktornő! Nagyjából három hete pozitív lett a koronavírus tesztem. Igazából nem volt súlyos lefolyású nem volt lázam , csak orrfolyás...
Covid oltás után alkohol?
Tisztelt doktornő/doktor úr, Tegnap este fél 7-kor kaptam meg az első Szputnyik oltást, és kb. 15 órával később ittam 8 cl Unicumot és 1,5 dl...
Hasi fájdalom
Jó napot kívánok Több hónapja fenn álló hasi fájdalmam van puffadás kíséretében. Tavaly a varandosagom alatt ki derült hogy hepatitisz e vírus...