Condorsulf mellékhatás

Tisztelt Doktornő/úr Porckopas ellen kaptam Condorsulf nevű gyogyszert, melynek leírásában szerepel a mellékhatások kozott a borkiutes, sajnos az arcomon hamlo piros foltok jelentek meg, valamint tapasztalni kezdtem hogy a kezemen is kezdenek elojonni. A gyogyszer szedését abbahagytam, valami kenoccsel tudom enyhíteni vagy ez miert alakulhatott ki? Haziorvosomhoz mindenkeppen visszamegyek, de addig szeretnek tobbet tudni ezzel kapcsolatban! A gyógyszert 3 napig szedtem es az alatt alakult ki. A választ elore is koszonom!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza hámló piros foltok témában

Gyógyszerallergia ritkán jelentkezik egyedül az arcon, de nem is zárható ki teljes biztonsággal. Forduljon személyesen allergológushoz, és addig ne alkalmazza a készítményt. Lokális steroid krémmel (pl. Advantan) megszűntetheti a tüneteket.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 23., 18:45; Megválaszolva: 2015. március 30., 15:14
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Kiütések a tenyéren
Jo napot, Meszaros Monika vagyok, par napja viszketett a tenyerem , aztan a mai nap eszre vettem rajta kisebb kiuteseket, nem tudom hogy forduljak orvoshoz...
Foltos kezek
17 éves vagyok, mindkét kezemen ilyen a bőröm,piros foltos./Máshol nincs a testemen /Ha nyáron lebarnulok,kevésbé látszik. Ősszel illetve télen mit...
S. Aureus kezelése
Kedves doktornő! Édesanyám hátán található egy seb, amiből staphylococcus aureus lett kitenyésztve. Több orvosnál is járt, de sajnos...