Feldagadnak a testrészeim, de miért?

Tisztelt Doktor Nő! Miért van az, hogyha egy kicsit is megerőltetem az egyes testrészeimet akkor azok feldagadnak és a feldagadt testfeület forró? Gondolok itt pl. egy térdelő edzés után a tárdem feldagad, vagy fejmaszírózás után a maszírozott felület, vagy pl. kisebb megeröltető konyhai munkák után a tenyerem, vagy ha támaszkodok a kezemen fekvés közbe akkor feldagad a kezem vagy pl. amikor edzek csak fogok egy kart és attól is feldagad tenyerem pedig csak picit húztam magam a kezemmel? Annyit kell rólam tudni, hogy a parabén nevű összetevőre allergiás vagyok de ahogy tudom csak kerülöm azokat az élelmiszereket, édességeket, kozmetikai szereket amikbe benne van ez az összetevő. Az immunredszerem lehet a padlón vagy az allergia miatt van minden? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza Urtica témában

Nyomási inger által kiváltott csalánkiütése van. Forduljon személyesen bőrgyógyász allergológushoz.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. december 02., 00:04; Megválaszolva: 2014. december 09., 11:22
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Idegentest a szervezetben
Kedves Doktor Úr/Doktor Nő! Észrevettem, hogy a combom felső részén van egy sötétszínű pötty a bőr alatt, csak 1-2mm de jól kivehető volt a...
Rózsa hámlás
Üdv Doktornő! A kislányomon 6-hete kezdődtek a piros kiütések,először a mellkasán,törzsén volt 10db,utána széterjedt a lábára és kezére...
Kiütések a végtagjaimon
Üdvözlöm! Nagyjából egy héttel ezelőtt kezdtem apró, rendkívül viszkető kiütéseket felfedezni a lábfejemen. Azóta határozottan nőtt a...
Vissza-visszatérő kiütés
Tisztelt doktor nő! Szinte minden este előjön pirosság, szétpukkanó pici fehér hólyagok az arcomon. Egy éve már kezeltek ekcémával, szteroid...
Grover-kór
Kedves Edina! A Grover-kórra van valami krém vagy gyógyszer, ami elmulasztja ezeket a piros pöttyöket? Előre is köszönöm a válaszát.