Veszélyes kozmetikumok

Tisztelt Doktornő! Hámlik és kiszárad a bőröm a szemöldök környékén, ezért bőrgyógyász ajánlott mosakodókrémet használok amit gyógyszertárban készítenek. Egyik nap olvastam egy cikket amiben emlitették, hogy a gyógyszertári krémek is veszélyesek, mert sok kőolajszármazékot tartalmaznak. Az lenne a kérdésem, hogy valóban így van e? Ha igen, akkor milyen másfajta megoldást javasolna? Előre is köszönöm válaszát. Zsófi

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tóth Gyöngyi válasza a bőrápoló krémek témában

Tisztelt Kérdező! Az ásványi olajok nem ártalmasak, veszélyesek, ez csak egy mostanában kialakult tévhit. A gyógyszertári mosakodókrémet nyugodtan használhatja a fenti problémájára, hiszen rendszeresen kisbabák fürdetésére, bőrük hidratálására szoktuk javasolni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. április 24., 10:23; Megválaszolva: 2014. április 28., 14:45
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...