tejcukor érzékenység

Cefagil tabletta 2 napi 5-5 db vogyásztása ésnégynap után forralbor ivás, mely édesitővel volt felcukrozva okozhat-e papulás kiütéseket a combomon éshátoldalomon, ha tej érzékeny vagyok

Dr. Csáki Csilla válasza bőrkiütés és tejérzékenység témában

Kedves Kérdező!

A gyógyszer és a bor együttes hatása okozhatta a kiütéseket, de ennek a tejérzékenységhez vélhetően nincs köze.

Üdvözlettel:

Dr. Csáki Csilla

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 28., 21:20 ;Megválaszolva: 2012. december 01., 10:09
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Bőrsérülések ujjakon
Kedves Doktornő! Elég régi a jelenségem: az ujjaimon szétreped, kisebesedik a bőr. Elég kényelmetlen vele tevékenykedni, elég fájdalmas. Nem vegyi...
Fejbőrön barna foltok
Tisztelt Doktornő! A minap vettem észre, hogy a fejbőröm jobb oldalán (csatolom a képet) kör alakban barna foltok jelentek meg, melyek nem fájnak, nem...
Hónalj nyirokcsomó duzzanat
Tisztelt szakértő! Pár napja a jobb hónaljamban érzékeltem egy kb kisebb babszem méretű duzzanatot/ csomót. Csak a jobb oldalon, bal oldalon...
Mohs műtét
Tisztelt Doktornő! Végtag bőréből hagyományos módon eltávolított, kb 1,5 cm átmérőjű, szövettanilag igazolt dermatofibrosarcoma protuberansról...
Kiütésszerű pöttyök hasi öv...
Évek óta küzdök hasi övben szinte állandóan jelenlévő illetve hullámzó bőrkiütésemmel. Ciklusom második felében mintha erősebben jelentkezne....