• Edzésterv férfiaknak - 6. hét

        Szerző: WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző

        Edzésterv férfiaknak- 6. hét

        Általános tudnivalók

        • Az edzésterv kezdők számára ajánlott.
        • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
        • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
        • Ha a gyakorlatok végzésénél fájdalmat érez, hagyja abba azok végrehajtását!
        • Ha a gyakorlat kivitelezésében bizonytalan, kérje szakértő segítségét!
        • A súlyválasztás akkor megfelelő, ha az utolsó sorozat utolsó gyakorlatát is szabályosan tudja végrehajtani, de már érzi az izomcsoport fáradását, és nem lenne képes még egy sorozat végrehajtására.
        • Az ismétlések száma edzettségi szinttől is függ, ha túl sok vagy túl kevés a sorozat vagy az ismétlésszám, annak megfelelően csökkentse, illetve növelje.
        • A gyakorlatok végrehajtásánál keletkezett esetleges sérülésekért nem vállalunk felelősséget!

        Hétfő

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Fekvenyomás keret 3x12
        Konc. Bic.állva fr.rúddal 3x12
        Fekvenyomás keret döntött pad 3x12
        Ülve koncentrált bicepsz 3x12
        Tárogatás döntött padon egykezes súlyzóval 3x12
        Kalapács bicepsz állva 3x12
        Hasizom gépen 6x20

        Szerda

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Combfeszítő gép 3x12
        Combhajlító gép 3x12
        Lábtoló gép 3x12
        Ülő vádli gép    3x12
        Vállról nyomás egykezes súlyzóval 3x10
        Oldalemelés egykezes súlyzóval ülve 3x10
        Hátsó vállizom gép 3x10
        Hasizom gépen 6x10

        Péntek

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Mellrehúzás széles fogással csigán 3x10
        Fej mögé engedés fr.rúddal ülve tric. 3x10
        Evezés csigán szűk fogással 3x10
        Lórúgás egykezes súlyzóval tricepsz 3x10
        Mellre húzás szűk fogással 3x10
        Tolódzkodás (gépen) 3x10
        Hasizom gépen 6x20

        (WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző - ozonwellness.hu)

        Legutóbb frissült: 2014.10.31 11:25
        • WEBBeteg.hu
      • Cikkajánló

        Alzheimer-kór kezelése

        Alzheimer-kór kezelése

        Dr. Zsuga Judit

        A nyugodt és stabil otthoni környezet csökkenti a viselkedési zavarokat.

        Ízületi fájdalmak

        Ízületi fájdalmak

        B. M., szakfordító

        A reuma összefoglaló név, gyulladásos és degeneratív folyamatokat foglal magába.

        Létezik-e ideális edzésprogram?

        A mozgás lételemünk. Elengedhetetlenül szükséges az idegrendszer egyensúlyának fenntartásához, a testkép, a személyiség kialakulásához.

        Edzésterv otthonra ülőmunkát végzőknek

        Azok, akik egész nap folyamatosan ülnek a munkájuk miatt, jelentős terhelésnek teszik ki a hátizmaikat, nyakcsigolyáikat, valamint egész gerincoszlopukat.

        Megfuttatja a bírókat a FIFA - Ki fújhatja a sípot nemzetközi szinten?

        A játékvezetők, akik gyakran kétszer olyan idősek, mint a játékosok, hozzájuk hasonlóan végigfutják a mérkőzést, és emellett folyamatosan koncentrálniuk kell az események nyomon követéséhez. Az Egyesült Államok Labdarúgó Szövetségének adatai szerint a játékvezetők egy meccs alatt átlagosan 19 kilométert futnak, ami ötször több, mint a játékosok által megtett távolság.

        Így készülj az első 10 kilométeredre

        A tavasztól őszig terjedő időszak a legalkalmasabb arra, hogy a hobbisportolók nekivágjanak kitűzött céljaik megvalósításának. Aki már lefutotta az 5 km-t, annak logikus célkitűzés a duplázás. Fülöp Tibor, a Sportorvosi Központ sportszakmai igazgatója, laborvezetője szerint egy teljesítménydiagnosztikára építő, alapos edzéstervvel könnyebben elérhető a 10 km, mint gondolnánk.

        Hatékony zsírégető edzésterv kezdőknek

        A fogyáshoz az alapokkal mindenki tisztában van, hogy hetente négyszer mozogjon legalább egy órát, figyeljen oda a táplálkozásra és legyen türelmes, mert a fogyás beindulásához és a látványos eredményekhez legalább 2 hónap kell. De ez kevés támpont ahhoz, hogy tudjuk, mit sportoljunk. Ebben segít az alábbi néhány ötlet, amely útmutató a zsírégető edzés elkezdéséhez.

        Miért nincs eredménye az edzésnek? Milyen a jó edzésterv?

        Sokan találkoztak már azzal a problémával, hogy rendszeresen jártak edzeni, mindent maximálisan végigcsináltak és mégsem volt látható eredmény hosszú hónapok után sem. Ilyenkor az emberek nagy része csalódottan hagyja abba az edzéseket, pedig elég egy kis újragondolás, néhány apróbb módosítás, és az eredmény biztosan nem marad el.

      • Kérje ingyenes cikkértesítőnket! Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.