Edzésterv időseknek - 7. hét

Szerző: WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

Edzésterv időseknek - 7. hét

Általános tudnivalók

  • Az edzésterv kezdők számára ajánlott.
  • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
  • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
  • Ha a gyakorlatok végzésénél fájdalmat érez, hagyja abba azok végrehajtását!
  • Ha a gyakorlat kivitelezésében bizonytalan, kérje szakértő segítségét!
  • A pulzuskontroll jelölésnél figyeljen arra, hogy a sportolás során a pulzus a maximális pulzus 65-70 százalékában maradjon.
  • A súlyválasztás akkor megfelelő, ha az utolsó sorozat utolsó gyakorlatát is szabályosan tudja végrehajtani, de már érzi az izomcsoport fáradását, és nem lenne képes még egy sorozat végrehajtására.
  • Az ismétlések száma edzettségi szinttől is függ, ha túl sok vagy túl kevés a sorozat vagy az ismétlésszám, annak megfelelően csökkentse, illetve növelje.
  • A gyakorlatok végrehajtásánál keletkezett esetleges sérülésekért nem vállalunk felelősséget!

Kedd

Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
Biciklizés (Pulzuskontroll) 40 perc
Egykezes súlyzóval (3 kg):
Fekve melltől nyomás 3x15
Ülve oldalra emelés 3x15
Állva előre emelés 3x15
Állva kalapács bicepsz 3x15
Hasprés 5x20
Hasprés feltett lábakkal 4x20

Csütörtök

Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
Séta (Pulzuskontroll) 40 perc
Csigán (könnyű súllyal):
Szűk fogással mellhez húzás 3x15
Szűk fogással evezés 3x15
Kötéllel felhúzás bicepsz 3x15
Kötéllel lenyomás tricepsz 3x15
Hasprés 5x20
Hasprés feltett lábakkal 4x20

Forrás: WEBBeteg
Szerzőnk: Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

Hozzászólások (0)

Cikkajánló

Miért nincs eredménye az edzésnek?...

Sokan találkoztak már azzal a problémával, hogy rendszeresen jártak edzeni, mindent maximálisan végigcsináltak, és mégsem volt látható eredmény...

A testmozgás hiánya lehet a súlyos...

Az utóbbi, valamivel több mint egy évben számos szakember igyekezett felhívni a figyelmet arra, hogy a rendszeres testmozgás lehet a COVID-19 elleni...

Kérje ingyenes cikkértesítőnket!
Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.