• Tesztoszteron termelés

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Üdvözlöm! A kérdésem az lenne, hogy 7hétig heti 500mg sustanon 250et kaptam, még 1 hét van vissza a "kezelésből".Ha befejeződik akkor szükségem lenne-e, esetleg hcg(humán chorio-gonadotropin), és clomid(clostilbegy) kezelésre a kúra után, hogy elindítsam a saját tesztoszteron termelést, és meggátoljam a heretrófiát, és visszaállítsam a spermium termelődést? 92kg-os, 24éves férfi vagyok, sportos testalkattal, és egészséges.Tanácsként ezeket az információkat kaptam, az utolsó injekció után várunk 17 napot.
        A 17-dik napon 3000IU HCG
        A 22-dik napon 3000IU HCG
        A 27-dik napon 1500IU HCG
        A 32-dik napon 1500IU HCG

        Emellett:
        A 17-diktől a 34-dik napig 100mg Clomid/nap
        A 35-dik naptól a 49-dik napig 50mg Clomid/nap.

        Szeretnék biztos lenni abban hogy mindezekre szükségem van e a kúra után, azért szeretném egy hozzáértő segítségét kérni.

        A válszt előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a hormonkezelés témában

        Tisztelt Kérdező!


        A hormonkezelés mindig szigorú orvosi kezelés mellett kell, hogy történjen, mivel komoly változásokat okoz a szervezetben. Valóban a spermiumtermelés visszaállátására szolgálhat a HCG terápia. Amennyiben Ön egészséges, amint említi, az Ön által említett tesztoszetron kezelés az egészségére lehet jelentősen káros hatással. Fontos a szervezet tesztoszteron szintjének rendszeres ellenőrzése és a spermiumkép kontrollálása. Mindezek urológus vagy andrológus szakorvos irányítása mellett történjenek.

         

        Üdvözlettel: Dr. Benyó Mátyás

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szerkesztőség
        Orvos Itt kérdezhet

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-13 13:58:11; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 09:33

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr.Ur, Tavaly enyhe prosztata gyulladast allapitott meg nalam az urologus, hugyuti fertozessel egyutt.Tenyesztes es labor vizsgalat nelkul kaptam levofloxacin nevu gyogyszert, amit 3 hetig kellett szednem.Ez meg is tortent,de ereztem hogy valami...
        Rettenetesen faj a vesem. Fel orankent vizelesi ingerrel jarok a vecere. De csak 1-2 csepp jon. Es ugy erzem szetfeszit a hugyhojagom es pisilni kell de nem megy.
        Tisztelt doktor úr! A menstruáció alatti védekezés nélküli szexuális együttlét okozhat-e prosztatagyulladást? És egy ilyen gyulladás okozhat-e merevedési zavarokat? Ha igen, mi a teendő ezzel kapcsolatba? Köszönöm a válaszát!
        Tisztelt Doktornő/ Doktor úr! Férjem tavaly decemberi spermatogramja így alakult: Koncentráció: 52 M/ml Összspermiumszám: 98,8 M/minta Mozgó spermium (PR + NP): 54% Progresszív motilitás (PR): 43% Nem progresszív motilitás (NP): 11 % Nem...
        Tisztelt Doktor úr! 3 éve használok állandó katéter mivel mozgássérült vagyok. Egy katéter cserénél egy Klebsiella pneumoniae baktériummal fertőztek meg ami elég sok gondot okoz. Gyakori hólyag fájdalom miatt CT vizsgálaton voltam a mi a...
        17 éves fiú vagyok.A jobb herém tetején észrevettem egy borsónyi göböt ami kemény,nem válik el a herétől.Még májusban elmentem ezzel orvoshoz ahol megvizsgáltak,ultrahangos felvételt készítettek róla.Azt mondta a doktor úr,hogy ez...
        Tisztelt Doktor Úr , Nő! 6 éve volt lágyéksérv műtétem jobb oldalon . Azon az oldalon visszeresedik a lábam és a herém ! Lehet attól ha szorosra tette a hálót ?
        Tisztelt szakértő! Három napja volt körülmetélésem, az orvosom tájékoztatott, hogy vérzés illetve láz vagy heveny gennyedzés esetén azonnal menjek vissza,viszont arról nem tájékoztatott, hogy akkor mit csináljak, ha az egyik varrat pár...
        Tisztelt Doktor Úr! Egy 24 éves nő vagyok,már 3.napja gennyes véres váladék folyik a húgycsövemből,szaga nincs,az alhasam nem fáj,fájdalmat nem érzek sem a folyás közben,sem vizelet ürítésekor,viszont enyhe viszketést igen! ,ezen kívűl...
        Tisztelt Doktor Úr! Rettentően el vagyok keseredve. Pár hónapja a péniszemen (makkomon) piros folt jelent meg, ami csak növekedett, nem viszket, nem ég, néha túrószerű valami van rajta, sima tapintatú, fényes. Fitymaszűkületem van, merev...