Vesefájdalom egy hónapja

Tisztelt Doktor Úr! Egy hónapja jelentkeztek a jonn vesém körüli fájdalmak. Labor eredményém genny: 3+ többi normalis. Antibiotikum szedése után (ciprofloxacin) 2+ ismét egy fajta gyógyszer után 2 adag monural) már csak 1+ az utolsó gyógyszer után (teravid) lett negativ. Viszont most kb 1 hete nem szedem a gyógyszert ujra erzem a nyomó fájó érzést már nem olyan erősen de érzem. Más tünetem nincs eddig sem volt. Normális hogy eddig eltart? Illetve érdemes lenne urulógust felkeresnem? Esetleg gyógyszer szükséges e még? Az utolsó labornál volt 40-50 vvt a mensesem kb 6.napján.amikor már nagyon enyhe kevés volt.de ez esetleg okozhatta e a véres vizeletet?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza vese témában

Mindenképpen érdemes urológust felkeresnie, amennyiben panaszai nem múlnak.

Javasolt ismételt laborvizsgálat és veseultrahang vizsgálat elvégzése.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. július 14., 15:43; Megválaszolva: 2015. július 14., 16:55
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
DJ sín eltávolítása után...
Október 5-én 10 mm-es vesekő miatt DJ sínt helyeztek be, november 28-i CT lelet szerint vesekő nem található, DJ sín jó állapotú. Csak a mai...
Lelet értékelése
Vese eltávolítása (rosszindulatú tumor miatt) után kontrollvizsgálat alkalmával veseágy biopszia során a cytológiai kép szerint a kenetben"...
Aminosav fogyasztása 1 vesével
Üdvözlöm! Nefrológiai kérdéssel fordulok Önökhöz. Gyermekkoromban Wilms-tumor miatt eltávolították az egyik vesémet. Kemoterápiás kezelést...
VESEBETEGSÉG
Tisztelt Doktor Úr! 66 éves nő vagyok. Gasztroenterológiai kontroll (colitis ulcerosa) miatt készült hasi uh vizsgálat nálam, a következő...
Mit jelent pontosan a parenchyma...
Tisztelt Doktor Úr! Egy, az urológiai leletemmel kapcsolatos kommentárról szeretném kérni a véleményét hogy pontosan mit értsek alatta: 24 mm-es...