Pajmirigy alulműködés-terhesvitamin

Tisztelt Szakértő! Pajzsmirigy alulműködésem van, amelyre napi 25mg L-Thyroxint szedek. Párommal kisbabát szeretnénk, ezért nézegetem a terhesvitaminokat. A Gravida lenne a legszimpatikusabb, de abban az van, hogy L-Thyroxin mellett csak folyamatos orvosi ellenőrzéssel szedhető. Ez miért fontos? Akkor inkább válasszak másik vitamint? Alulműködés esetén jódot tartalmazó vagy jód nélküli terhesvitamint kell szedni? Segítségét előre is köszönöm!

Dr. Pétervári László válasza terhesvitamin témában

Azért van leírva, hogy L-Thyroxin mellett orvosi ellenőrzésre van szükség mert a Gravida jódot tartalmaz. Ezért fontos. Nem kell másik készítményt alkalmazni, de ellenőrizni kell a pajzsmirigy hormon működését.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2012. február 12.

Kérdések és válaszok: Terhesség, gyermekágy

Terhesvitamin
Tisztelt Doktor úr! 8hetes kismama vagyok 2.gyermekemmel, és Hipp natal vitamint szedek. Az előző terhességnél is azt szedtem, állandóan rosszul voltam,...
Terhesvitamin
Tisztelt Hölgyem/Uram! Terhességet tervezek, az orvosom szerint elegendő csak folsavat szednem az egyébként szedett béres csepp mellett, nem szükséges az...
Femibion 800 és 400
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Azt szeretném kérdezni, hogy pajzsmirigy alul működés miatt szedett Letrox 50 (napi fél szem) mellett lehet e szedni a Femibion...
E L E V I T
Üdvözlöm! Tisztelettel szeretném megkérdezni, hogy az Elevit magzatvédő vitamin szedhető e férfiak számára. Azért kérdezem, mert egy Dr Czeizel Endre által...
Pajzsmirigy alulműködés - terhesvitamin
Tisztelt Webbeteg.hu! Pajzsmirigy alulműködésem van, amelyre napi 25mg L-Thyroxint szedek. Párommal babát tervezünk. Az lenne a kérdésm, hogy jód nélküli...
Milgamma után terhes vitamin?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Három hónapig napi 3X1 Milgammát szedtem mert bölcsességfog műtét után zsibbadt a nyelvem. A fogorvos azt mondta, hogy három hónap...