Concor tabletta elhagyása

Tisztelt Doktornő/Doktor Úr,

1, 5 éve szedek Betaloc Zok tablettát tachycardiára. Most jött rá az orvosom, hogy pánikbetegség okozza a tünetet. Elküldött újra kardiológiára, ahol mindent rendben találtak a szívemmel, a Doktor úr Concor 0, 5 mg-os tablettát írt fel, a szapora szívverésre napi 1 szemet kell szednem, és javasolta, hogy keressek fel egy pszichiátert.

Közben eljutottam pszichiáterhez is, aki Rivotrilt és Citalopram Ratiopharm tablettát írt fel, és kérte, hogy hagyjam el a Concor tablettát az alacsony vérnyomásom és pulzusszámom miatt.

Sajnos a kardiológusom szabadságon van, így nem tudom elérni. Önök szerint elhagyhatom egyből a Concor tablettát, vagy fokozatosan, felezve kell letennem?

Válaszukat köszönöm

WEBBeteg szakértő válasza gyógyszer elhagyása témában

Kedves kérdező!

Mindenképpen fokozatosan javasolt elhagyni a Concort (ha nincs más oka a szedésének) , 1-2 hétig fél tbl., majd 1/4 tbl. szedésével próbálja meg abbahagyni a gyógyszert.

 Üdvözlettel: Dr. Bene Orsolya

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 01., 13:09 ;Megválaszolva: 2009. július 01., 13:09
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Leszázalékolás
Kedves Doktor Nő! Leszázalékolás indítása! Betegségeim: I10H0 Magasvérnyomás betegség I3410 kéthegyű billentyű prolapsus (Vele...
Nyelőcső varicositas
Tisztelt Doktornő! Nyelőcső varicositas-t (4 helyen kellett beavatkozni) éltem túl idén januárban, a rehabilitáció kapcsán elhangzott egy...
24 órás EKG kiértékelés
Tisztelt Doktornő! November elején 24 órás EKG vizsgálatom volt, a vizsgálati lapon a kövegkező volt amit nem értettem: Az ST analízis a...
Stent és jogosítvány
Stent-beültetés előtt állok, három veszélyesnek minősített szűkület van a koszorúéren. Ha a beültetés sikeres és komplikációmentes, 1)...
Lehet-e szívproblémám?
Az allergológián mellkasi röntgenfelvételt csináltak. Azt látta az orvos, hogy talán meg van nagyobbodva a szívem, de mondta, ezt innen nem lehet...