Cipralex - leszokás

Üdvözlöm! Lassan egy éve szedek Cipralex 10mg tablettát szorongásra. Rászokásnál semmilyen vészes tünetet nem produkált szervezetem, csak lassan enyhültek a tünetek, elmaradtak a fulladásos pánikrohamjaim, melyektől naponta akár többször is szenvedtem. Az orvos az elején azt mondta, hogy mivel később gyereket szeretnék szülni, elég lesz fél évig szednem, a végén már csak irogatta és irogatta a recepteket, kiderült, hogy még évekig szerette volna nekem adni ezt a gyógyszert, pedig ha ezt tudom, akkor más módszereket is kipróbáltam volna. Az egy év alatt semmiféle pánik nem tört rám, ezért gondoltam, hogy lassan elhagyom a gyógyszert, eleinte csak napi feleket szedtem esténként, majd 2 naponta felet végül már egy hete semennyit nem szedek. Le is kopogom, a pánik azóta se jött elő, remélem, hogy ez jó jel, egyedül a kótyagos fejem, a szédülés és a koordinációs problémák zavarnak. Rengeteg folyadékot, főleg zöld teát és citromos vizet iszok, mert tudom, hogy idő kell, és sok folyadék, hogy hamarabb ürüljön a gyógyszer a szervezetemből. Ön szerint normálisak ezek a tünetek, illetve javasol valami féle módszert a szédelgés és a látás zavar, migrénes fejfájások ellen? Illetve körülbelül mennyi idő múlva múlnak el ezek a tünetek? Nagyon köszönöm a türelmét és várom Válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Varga Tamás válasza gyógyszer elhagyása témában

Tisztelt Kérdező!

Elvileg "megvonási" ill. "hiánytünetek" nem szoktak jelentkezni ezen szer elhagyásakor. Annak nő meg mérsékelten a valószínűsége, hogy az eredeti tünetek valamennyire visszatérnek. Pihenjen sokat, bő folyadék, vitamin, relaxáció, lazulás, mozgás...Biztosan elmaradnak néhány napon belül. Ha mégis maradnak panaszok konzultáljon kezelőorvosával.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 18., 14:10; Megválaszolva: 2012. október 19., 16:01
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Ripedon kihagyása;
Tisztelt Doktornő! Ripedon - 1 mg - gyógyszert szedek minden este. Családi összejöveteleken előfordult, hogy sörrel / borral kínáltak, de én...
Megbolondultam vagy csak gyógyszer...
Üdvözlöm Azt szeretném megtudni hogy ez mitől van már nagyon meg vagyok ijedve nem tudom beteg lettem? mostmár többször és napi szinten elofordul...
Antipszichotikum, meddőség?
Kedves Doktornő! 40 éves férfi vagyok, 9 éve küzdök extrém szorongással, pánikbetegséggel. Többféle pszichoterápián át a relaxációs...
Szédülés, egyensúlyvesztés
Tisztelt Válaszadó! Van egy 32 éves autista lányom, aki a következő gyógyszerelket szedi: Reagila, Frontin, Xanax, alvásra: Melatonin, Sanval...
Szeretném hallani 1 szakértő...
Üdvözlöm dániel vagyok 27 éves srác, valahogy sosem találtam a helyem bár mindig nagyon könnyen barátkozok , mindig különlegesnek éreztem magam...