Terhelés utáni rosszullét

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeptember óta járok konditerembe súlyokat emelgetni. Az utóbbi 2 hónapban járok úgy, hogyha nagyobb súllyal gugolok v. emelek, akkor a suly letétele után rosszul lét jön rám. Olyan mintha el akarnék ájulni, mint amikor leesik a vérnyomás. Voltam terheléses EKG, itt rendben találtak mindent. Labor értékek is jók. Mi lehet a gond? Vérnyomás, vércukor? 41 éves vagyok 170cm magas 70kg. Válaszukat előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza terhelés témában

Kedves kérdező!

Súlyemelés kapcsán a hasprés előidézhet olyan reflexes folyamatokat, mely vérnyomásesést, pulzuscsökkenést okoz. Nehéz megmondani, miért pont az elmúlt 2 hónapban jelentkeztek a tünetek. Nem írja, történt-e a terhelés előtt szívultrahangos vizsgálat. Szívbillentyű-betegség, vagy túlságosan megvastagodott kamrafal is okozhat olyan keringésbeli változást, amely ilyen rosszullétet okoz. Egyébként még ingervezetési zavar, alacsony pulzusszám állhat a háttérben, ennek kizárására 24 órás EKG (Holter) felhelyezése jön szóba.

 Üdvözlettel: Dr. Bene Orsolya

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 17., 19:48; Megválaszolva: 2009. június 17., 19:48
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Túlzottan erős szívdobogás
Tesztelt doktornő Jelenleg angliában élek, és nem igen adatik meg normális orvoshoz fordulni itt.Pár hónappal ezelőtt voltam otthon egy...
Válasz
Igen az jó ha rendben van az Ultrahang, de voltam mozgásszervi kivizsgáláson és rendben van minden, pszihés oka sem lehet igaz kiírt a kardiológus...
Nyomás a fejben futáskor
Üdvözlöm! Az lenne a kérdésem, hogy amikor futok, kb. 200 méter után a fejemben nyomás keletkezik (leginkább a felső tájékon) , és úgy érzem...
Hirtelen szívleállás
Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Köszönöm szépen válaszát az előző írásomra. Elnézést, ha fárasztom az üzeneteimmel. De a múltkor feltett...
Extrasystole vagy ritmuszavar?
Tisztelt Doktornő! Köszönöm az eddigi gyors,megnyugtató és részletes válaszait. Legutolsó kérdéseim a hosszú QT szindrómára vonatkoztak. Volt...