Syncumar mellett újabb trombózis?

Tisztelt Doktornő! Először is kezdem az elején. Volt már kétszer mélyvénás trombózisom a bal lábamban.Syncumart szedek egyik nap 4 majd 4 és 5mg dózisban. Az INR értékem általában 2 és3 között van. A héten voltam utoljára vérvételen, az INR érték 1, 95 volt. A napi rendszeres mozgás meg van hiszen fizikai álló munkát végzek. Tegnap elkezdett fájni ugyancsak a bal lábam de nem a vádli hátsó része hanem a külső oldala.Nyugalomban nem fáj csak ha járkálok és ha a lábfejem mozgatom. Azt szeretném kérdezni Öntől hogy syncumar szedése mellett lehetséges e ujabb trombózis kialakulása? Vagy nem túl alacsony ez az 1, 95-ös érték? Trombózishoz ennél alacsonyabbnak kéne lenni? Csak én aggódom túl a dolgot? Válaszát előre is köszönöm! Üdv Kriszti.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza ismétlődő trombózis témában

Kedves Kérdező, valóban minimálisan alacsonyabb a kívánatosnál az INR érték, ez, sajnos nem nyújt kellő védelmet újabb trombózis ellen. Szerencsére a mostani panasz jellege nem utal trombózisra, de érdemes lenne a jelenlegi kezelést átgondolni. Nem tudom, hogy kivizsgálták-e, hogy miért van Önnek trombózisra hajlama. Javaslom, hogy fáradjon el egy angiológushoz a további lehetőségek megbeszélésére. Kifejezett állapotrosszabbodás, fájdalom, vagy más súlyosabb tünet esetén ügyeleti ellátás igénybevétele javasolt.Jobbulást kívánok: Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 28., 23:18; Megválaszolva: 2015. március 30., 10:50
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Covid 19 oltás
Tisztelt Doktor Nő! A házi orvosom hétfőre Szputnyik vakcinára jegyzett elő választást sem hagyva hogy elfogadom e ezt a vakcinát vagy sem. Mivel...
Kardiologia
Üdv. Pitvarfibrillaciora kaptam ritminormot es verhigitot. Eleg sokszor 2 ütem egy kihagyas. Idegeim se jok altatot szedek. Benzosat lendirmint. Eszrevettem...
Szív panaszok.
Kedves Dr Nő! Kb 2 hete lègszomjam van nyugalomban is fizikai aktivitásra erősödik. Az elmúlt 2 hétben történt 2 mellkas felvétel, több nyugalmi...
Holter eredmények
Tisztelt Doktornő! A héten kaptam meg a 24 órás Holter eredményét és ennek a véleményezésében szeretném a segítségét kérni! Av.HR 80,min HR...