Izületi fájdalmak, duzzanat, vizesedés!

Tisztelt doktor úr/Kedves doktor nő! Jelen irásomban nem magam állapotáról tennék föl kérdést hanem édesapám állapotáról, mivel kiváncsi volnék a véleményére! Édesapám 75életévét nyugdijas mindennapjait éli, azaz élné ha nem kinozná már évek óta lábfájása, bányászemberként a föld mélyében ledolgozott 38 kemény évet, jéghideg vizben, porban, sárban ami mára megmutatta hatását hisz egészsége kárt szenvedett, ami miatt kérdéssel forfulok önhöz az az, hogy mi lehet okozója a szemmel látható lábduzzanatának? ezt ugy értse hogy a lábujhegyei végétöl egész térdig mintha felfujták volna a lábát ugy megvan dagadva és ez kinzó fájdalommal is jár számára, a háziorvos izületi problémára gyanakodva rendszeres gyógyszert irt fel neki, emellett vérnyomására, és viz felgyülemlési problémáira is szed gyógyszert napi, heti rendszerességgel Kiváncsi lennék rá ön szerint mi okozhatja ezt a nagy mérvü vizesedést a lábában illetve szervezetében? az is érdekelne ugyanakkor hogy a szedett gyógyszereinek valameike alkohollal párosulva okozhat e vizesedési, végtagduzanatos tüneteket, mivel bár szedi a gyógyszereit, néha néha egy féldeci pálinkát megiszogat lassacskán, két éve korházi kezelésre is szorult mivel a felgyülemlett viz veszélyel fenyegette a tüdejét is, azt akkor orvosolták neki, testalkata okán is 162cm magas 92kg testsulyu, adódtak egészségi problémái de erre a háziorvos csak anyit reagált hogy mit vár már, nem húsz éves, ami igaz is valahol, de mégis szeretnék enyhíteni fájdalmas végtagpanaszain hogy utólsó éveit legalább nyugodtan, elviselhetöbb körümények között élhesse le! Tisztelettel

Dr. Szanyi Andrea válasza lábszár duzzanat témában

Kedves Kérdező!

A leírtak alapján, a lábdagadás hátterében Édesapja szívelégtelensége áll, melyet folyamatos gyógyszerszedéssel, megfelelő kontrollvizsgálatok mellett, kezelni lehet. E mellett a fájdalmát valószínűleg izületi kopások okozzák. Utóbbira szedett fájdalomcsillapítók panaszát enyhítik, de az elváltozást nem szűntetik meg.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. december 04., 19:44; Megválaszolva: 2012. december 08., 16:08
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Pacemaker- okosóra
Tisztelt Főorvosnő! Édesapám (71 éves) pacemakert visel, CRT upgrade-en esett át. Kérdésem az lenne, hogy ezzel a készülékkel okos órát...
Kihagyó szívverés
Üdv. 1 éve jelentkezett nálam erős szívdobogás érzés, illetve időnként kihagyó szívverés, nagyobb bedobbanás, ezalatt nehezebb levegővétel....
Lábszárfekély.
Tisztelt cím. 23.hónapja keletkezett egy lábszárfekélyem a bal bokánál. Ez most 18x12 cm es nagyságú. 23 hónapja 5x5 cm es volt. Testmagasságom 175...
Vérnyomás értéke
Tisztelt Doktornő! Rendszeresen mérem a vérnyomásom OMRON vérnyomásmérővel és kiértékelem az OMRON szoftverével. Csak idén kb 320 adattal...
Elektrofiziológiai vizsgálat
Jónapot kìvánok doktornő, szeretném megkérdezni hogy magánúton elektrofiziológiai vizsgálat magyarországon végeznek e vizsgálatot s hol? 82 éves...