Cordarone elhagyása

Tisztelt Dr.Úr / Nő! Ischaemiás cardiomyopathia miatt 3 éve Cordaronét szedek. A májfunkcióm olyan mértékben rosszabbodott, hogy most ezt a gyógyszert el kell hagynom. Az orvosom Betaloc nevü gyógyszert írt helyette. Összehasonlítva a két gyógyszert, nem érzem, hogy azt a hatást váltaná ki amire nekem szükségem lenne. Nagyon várom a válaszát. Köszönettel!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza szívgyógyszerek témában

Kedves Kérdező! Mivel nem világos, hogy pontosan miért szedi a Cordarone-t (milyen ritmuszavara van) , ezért nehéz válaszolni. A Betaloc-nak is van Cordarone-hoz részlegesen hasonló hatása, de valóban nem tud mindent, amit a másik szer. Kezdje utasítás szerint szedni a Betalocot a Corderone elhagyása után, és, ha bármi gondja van, soron kívül egyeztessen a kardiológusával! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 27., 18:39; Megválaszolva: 2012. november 29., 23:16
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Gyógyszer szedésének abbahagyása
Kb.10 éve szedek Micardis Pluszt 80/120 mg napi fél tablettát és Bisoprolol ratiopharmat napi 1 tablettát. Mi bajom lehet ha abbahagynám ezen...
Helyes szívgyógyszer
"170-180" szívritmus probléma (09.13-án kérdeztem) már Öntől, most folytatnám ebben a témában kérdésem: Elmentem egy másik kardiológushoz...
Lad stent re-stenosis
Kedves doktornő, Szeretném meg tudni, hogy mit takar ezen megjegyzés: „Stent in LAD 20-30 % in stent restenosis.”? 17 hónapja kaptam az első...
Pitvarfibrilláció
Üdvözlöm Több éve pánikbeteg vagyok, ezért évente járok kardiológiai kivizsgálásra. Ekg, terheléses ekg, labor és ultrahang rendben, azonban...
Hirtelen szívleállás
Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Köszönöm szépen válaszát az előző írásomra. Elnézést, ha fárasztom az üzeneteimmel. De a múltkor feltett...