kardiologiai gondom van.

Voltam Kardiologusnál és a következőt állapitota meg a szívultrahanr után. Mirtalis billenlyüenyhén megvastagodott és a bal pitvarban prolabál.Loc. falmozgászavar az echo.n nem látható. Azt írta még. Vérnyomástól függően kis dozisú béta receptor blokkolo adása szükséges. Gyakori RR ellenőrzés szükséges. Szeretném tudni miért kellene pontosan a gyogyszert szednem és mit jelent az RR? válaszát előre köszönöm

Dr. Molnár Dóra válasza szívproblémák témában

Kedves Kérdező, nem ismerem az Ön állapotát, panaszait, ezért nem tudom, hogy miért javasolta a vizsgáló orvos a gyógyszert. A szív ultrahang lelet egy kis eltérést mutat, mely azonban nem feltétlenül igényel gyógyszeres kezelést. Az RR (Riva-Rocci vérnyomás mérési módszer rövidítése) - ezen alapulnak az általánosan használt vérnyomásmérési technikák. Tehát vérnyomás ellenőrzést javasolt az orvos. Tisztelettel: dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 09., 17:55; Megválaszolva: 2012. november 11., 18:51
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Szívproblémák2
Tisztelt Doktornő! Előző levelemre válaszát köszönöm! Sajnos érdemben nem sokat sikerült azóta előbbre jutnom, a szívdobogásérzés...
Szexualis aktus torokfájdalom
Tisztelt Doktornő, Kedves Dóra, Nehez időszakon vagyok túl. Két eve vesztettem el a felesegemet melanomaban. Azota kialakult az új elet rendem es az...
Labor értékek elemzés
Tisztelt Dr. Nő! Lányom 5 éves kora óta kardiológiai gondozás alatt áll megállapított nála szívnagyobbodásés már a balkamrai tágulat is. Ehez...
A kokaint vagy más drogot tovább...
Tisztelt Doktornő! Az lenne a kérdésem, hogy azt gyanítom, a baratom alkalmankent kokaint fogyaszt, de nem vagyok benne biztos, nem élünk együtt, ő...
Hasfájást, Szédülés, Ájulás
Üdvözletem! Abban szeretném a segítségét kérni, hogy Ön szerint mi okozhatja a párom tüneteit. Hetek óta napi rendszerességgel jelentkezik...