Koffein tabletta

Jó napot! Olyan kérdésem lenne, hogy nem régiben diagnosztizáltak nálam egy szabálytalan időközönként jelentekző supraventivularis -ES-t. Erre írtak is is gyógyszert a neve: Panangin. Ha neki állok szedni, akkor e mellett fogyasztható-e koffein tabletta? Azért szeretném szedni, mert gyakran fáj a fejem és egyik ismerősömnél segített, meg az interneten is olvastam, hogy sokaknak segített a migrénes fejfájás megszüntetésében. Válaszát előre köszönöm. Tisztelettel: S. Dániel

Dr. Molnár Dóra válasza extrasystolek témában

Kedves Kérdező! A koffein tabletta fokozhatja az extraszisztolék számát, ezért nem javaslom, hogy szedje. A fejfájást okozhatja kialvatlanság, kevés folyadék fogyasztása, iskolai stressz és alkohol, ritkán csokoládé, és esetleg más ételek. Érdemes lenne a fejfájás körülményeit megfigyelni, és amennyiben nem javul a panasz, forduljon a háziorvosához. A rendszeres sport segíthet állapotának javításában. Jobbulást kívánok, tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 08., 17:47; Megválaszolva: 2012. november 09., 23:33
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Szexualis aktus torokfájdalom
Tisztelt Doktornő, Kedves Dóra, Nehez időszakon vagyok túl. Két eve vesztettem el a felesegemet melanomaban. Azota kialakult az új elet rendem es az...
Labor értékek elemzés
Tisztelt Dr. Nő! Lányom 5 éves kora óta kardiológiai gondozás alatt áll megállapított nála szívnagyobbodásés már a balkamrai tágulat is. Ehez...
A kokaint vagy más drogot tovább...
Tisztelt Doktornő! Az lenne a kérdésem, hogy azt gyanítom, a baratom alkalmankent kokaint fogyaszt, de nem vagyok benne biztos, nem élünk együtt, ő...
Hasfájást, Szédülés, Ájulás
Üdvözletem! Abban szeretném a segítségét kérni, hogy Ön szerint mi okozhatja a párom tüneteit. Hetek óta napi rendszerességgel jelentkezik...
Bal kar fájdalom
Kedves Doktornő, Doktor úr! Azzal kapcsolatban szeretném kérni a segítségüket, hogy nagyjából 3-4 hónapja érzem az alábbiakat: bal oldalon a...