Galagonya tea és a syncumar

Tisztelt Doktór úr/Doktornő Pitvar fibrilláció miatt Syncumar mite szedését írtak elő. Eddig galagonya. teát ittam. Lehet Syncumar mellett az említett teát fogyasztani? Állandó (alacsony frekvenciájú) fibrilláció miatt ugyanis enyhe depresszió- és pánik roham tüneteim letek, napi gyakorisággal. Másik kérdésem, lehet-e a veszélytelennek mondott pitvarfibfillációt gyógyszerekkel megszüntetni. A Rymonorm 150mg-os napi 3x-i adagja nem volt már hatásos. Köszönettel: Annamari

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza pitvarfibrilláció témában

A galagonya tea és a Syncumar közötti kölcsönhatásról nincs szakirodalmi adat, így sajnos a hatás kiszámíthatatlan, ezért inkább óva inteném a tea fogyasztásától. A pitvarfibrilláció kezelésére több gyógyszercsoport is használható, sajnos nem derül ki, hogy miket szedett még, illetve egyes esetekben elektrofiziológiai beavatkozás segít a megszüntetésében, ha egy kóros ingervezetési nyaláb okozza a ritmuszavart, erről kérdezze kardiológusát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. július 25., 20:25; Megválaszolva: 2012. július 27., 12:05
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Kardiologia
Üdv. Pitvarfibrillaciora kaptam ritminormot es verhigitot. Eleg sokszor 2 ütem egy kihagyas. Idegeim se jok altatot szedek. Benzosat lendirmint. Eszrevettem...
Pacemaker?
Tisztelt Doktornő! 68 éves, súlyos COPD-s vagyok, férfi. Nyugalmi szívfrekvenciám 50-60 között változik. Kb. 10 éve ilyen alacsony, (előtte...
pitvarfibrilláció és pajzsmirigy
Tisztelt Hölgyem! Az alábbi esetben szeretném a szakvéleményét kérni! Édesanyámat tavaly áprilisban pitvarfibrillációval/magas vérnyomással...
pitvar fibrillácio
Tisztelt Doktornő! Szeretném a férjem pitvarfibrillációjával kapcsolatban kérni a segitségét. A betegségeit felsoroltam.2016.nov.ben volt egy...
Szívritmuszavar és potenciazavar
Tisztelt Doktornő! A betegségem pitvarfibrilláció és ingervezetési zavar. 1 hónapja minden vizsgálaton átestem, valamennyi értékem a határon...