Pragler gyógyszer adagolás műtét miatti megszakítása.

Kedves Doktornő! 2008-ban életmentő szívműtéten estem át. Ekkor a 85-92%-os elzáródású 4 koszorús eremet a lábamból nyert ér felhasználásával az elzáródott szakaszokat áthidalták. Azóta tulajdonképpen különös probléma még nem állt be nálam. A műtét után a kérdésemben megnevezett gyógyszer megszakítás nélküli szedését rendelték az életem végéig. Sajnos az epémben keletkezett kövek által előidézett görcsök miatt az ezzel kapcsolatos műtétet nem tudom elkerülni. A sebész orvos viszont ragaszkodik a beavatkozás előtti megszakításához és helyette egyidejüleg a hasfalba flaxiparid injekciózást kíván végrehajtatni velem. Fentieket fogadjam el, vagy ragaszkodjak a hatóanyag alkalmazása melleti műtét végrehajtásához. Izgatottan várom szíves válaszát, melyet ezúton előre köszönetemet fejezem ki.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza koszorúér műtét utáni gyógyszeres kezelés témában

Tisztelt Kérdező! Amennyiben több mint egy év eltelt egy koszorúér tágítás vagy műtét után, az élethosszig adandó clopidogrel (ez a Plagrel hatóanyaga) terápia esetén is van olyan helyzet, hogy el lehet hagyni pár napra a Plagrelt, és ilyenkor az Önnek javasolt Fraxiparine részlegesen segít a gyógyszer hiányának pótlásában. Az Önt ismerő kardiológusnak kell minden adatot figyelembe véve nyilatkozni a pontos menetrendről. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. június 20., 11:39; Megválaszolva: 2012. június 21., 22:50
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Kardiologia ultrahang
Jò estét kívánok! A mai napon voltam kardiologiai szakrendelèsen, mert Covid fertőzés után (2020 november) még mindig nagyon fáradékony vagyok, a...
Pulzus érték
Szép napot! Arról szeretnék érdeklődni, hogy én voltam egy hónapja kivizsgáláson szív ultrahang és egk formályában terheléses EKG nemvolt...
Szívprobléma
Tisztelt Doktornő! Kb. 3 éve rosszul lettem a munkahelyemen. Magas vérnyomás, elvileg rossz EKG. Bétablokkolót kaptam az üzemorvostól, és metoprolol...
Mitől ver a szívem erősen
Tisztelt Doktornő! Kb 2 hónapja kezdődött az egész, amikor az éjszaka kellős közepén erős szívdobogásra, légszomjra, hidegrázásra...