LGL szindróma mit tegyek?

LGL szindrómát diagnosztizáltak nálam.Propafenont kezdtem szedni napi 3x1-et, aztán abbahagytam, mert rosszabbul lettem. Létezik-e az, hogy valaki nem bírja a gyógyszert? A másik kérdésem, hogy magnézium napi 10 mg/ttkg/nap/ havi 20 nap/10 nap szünettel, olvastam hogy sokaknál bevált. Volt amikor szedtem 250 mg-os tablettát/66 kg vagyok. Ez tudom csak töredéke, de jól éreztem magam, semmi panaszom nem volt. Mit tegyek? Köszönettel a segítségét

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bene Orsolya válasza a LGL-szindróma témában

Kedves kérdező! Minden gyógyszernek lehetnek kellemetlen mellékhatásai, bár nem írja, pontosan mi miatt hagyta abba a gyógyszert. A magnézium hatékony lehet, béta-blokkoló szer felírása is segíthet. Mindenképpen egyeztessen a mellékhatásokról és a gyógyszer abbahagyásáról a kezelőorvossal, gyakori ritmuszavarok esetén elektrofiziológussal történő konzultáció javasolt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. november 09., 16:42; Megválaszolva: 2011. november 14., 13:51
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Volt pánikos
Tisztelt Doktornő/ Úr! Egy éve elég súlyos pánikbetegséggel és generalizált szorongással kerültem be a pszichiátriára! Gyógyszereket kaptam, de...
éjszakai ritmuszavar
Tisztelt Doktornő, közel egy éve éjszakánként vízszintes helyzetben gyakori erős bedobbanásaim vannak és csak a jobb oldalamon tudok jól aludni....
Otthoni Holter EKG kiértékelés
Tisztelt Doktornő! A mellékelt otthoni Holter EKG-val készült eredmény kiértékelésében szeretném kérni szíves segítségét. Véleménye...
Vízhajtó szedése
Jó estét kívánok! Azt szeretném kérdezni hogy egy héten hányszor lehet bevenni a furosemid vízhajtót. Tegnap vettem be de ma már megint nehezen...
erős szívdobogás
Jó napot! Olyan kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy mi okozhatja a problémámat? A napokban tűnt fel a jelenség, hogy hirtelen minden előjel nélkül...