Ásítás

Tisztelt Doktor nő, úr. Nagyon szeretnék a dohányzásrol leszokni és ugy döntöttem lassan több mint mint egy honapja hogy reggel fel keltem és azota nem dohyányzom, nem is kivánom már a füst is idegesit minden segitség tapasz rágo gyogyszer nélkül. Viszont akadt egy problémám, vagy reggeli ébredés után vagy napközben nem rendszeresen jön elő a tünet, folyamatos minimum 1 órán át tartó egymás utáni ásitozás jön rám a fejembe két oldalt kisebb nyomás és valamelyik irányba el kezd huzni a fejem.Hangszulyoznám még dohányoztam ilyen tüneteim betegségem nem volt. A mai nap is volt ilyen tünetem reggel jött rám, regglit sem tudtam enni, teli gyomor érzésem volt, viszont amikor mulóban volt azt éreztem mint ha tágulna az agyam hirtelen nagyfoku éhség jött rám, elmult az ásitozás. Orvosomnál megfordultam ásitási problémámmal el küldött laborba.Labor eredményem tökéletes orvosom szerint.Viszont nem mondtam orvosomnak hogy dohányzásrol leszokóban vagyok. Meg szeretném tudni véleményét a tünetemröl melyet előre is köszönök szépen.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza dohányzás témában

Tisztelt Kérdező!

Először is engedje meg, hogy gratuláljak Önnek, hogy eddig sikerült eljutni és abbahagyta a dohányzást. Ez nagyon nagy tett, amit Ön magában és magától hajtott végre és úgy tünik eddig sikeresen. Az egészsége érdekében ne hátráljon meg és maradjon továbbra is dohánymentesen és minden jó lesz. Az ásítás az idegrendszeri tünete a késői nikotin megvonásnak. Ha ez nagyon zavarja akkor lehet Bupropion nevű gyógyszert felíratni a tüdőgyógyász javaslatára aki a dohányzásról való leszoktatásban segíti. De ha nem olyan nagy gond akkor ez pár héten belül el fog múlni. Nagyon sok sikert és egészséget kívánok továbbra is.Üdvözlettel: Dr. Brugós László

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2009. június 26., 14:28; Megválaszolva: 2009. június 26., 14:28
Kérdések és válaszok: Szenvedélybetegségek
Champix-dohányzás leszokás
Tisztelt Doktor Nő! Párom a Champix segítségével leszokott a dohányzásról, a gyógyszert még szedi, 3. hónapnál tart. Úgy érzi már nem fog...
Dohányzás
Üdvözlöm! Szeretnék leszokni a dohányzásról. Eddig a Champix nevű gyógyszer vált be a leginkább, de még így is szükségem van a...
Hogyan legyek a segítségére?
Üdv! Van egy ismerősöm, aki tavaly átesett egy lábamputáción. A jobb lábát le kellett combig vágni. Ő cigizik, iszik sört, kávét, illetve szed...
mitöl nem kivánom
hello.az a kérdésem hogy már vagy 4 éve cigizem de nem sokat egy doboz cigi mindig elég egy hétig, vagy még tovább persze ha bulizni megyek akkor...