Hüvelyi vérzés

Kedves Doktor Úr. A barátommal már 1, 5 éve vagyok együtt és 1 éve szedem a Lindynette nevű fogamzásgátlót. Eddig nem volt gond de most hétvégén kicsit többet szeretkeztünk a kelleténél és ma kicsit durvábban. aztán szeretkezés után vettem észre hogy a barátom is meg én is véresek vagyunk. Nem volt sok csak látszott rendesen mindkettőnkön. Ennek mi lehet az oka? Talán a kicsit sok szeretkezés? Kicsit megijedtem. Várom válaszát.

Dr. Csuth Ágnes válasza hüvelyi vérzés témában

Kedves Kérdező!

Ha rendesen szedi a tablettát, akkor nem valószínű hormonális ok a háttérben, inkább a sérülésről lehet szó, de persze látatlanban pontosan megmondani nem lehet. Ha újra jelentkezik, keressen fel nőgyógyászt!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. október 02., 16:00; Megválaszolva: 2011. október 03., 11:28
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Elhúzódó hüvelyi vérzés
Tisztel Doktornő/Doktor Úr! 2018.04.29-én szültem, gyakorlatilag azóta szoptatom a gyermekemet. Az első vérzésem a gyermekágyi időszak után...
Mi lehet a gond?
Jó napot kívánok, Doktor úr/nő! A barátnőmnek (ezért adtam meg a nemhez és az életkorhoz az ő adatait) az a problémája van, hogy ujjal...
Hüvelyi vérzés
Tisztelt Nőgyógyász! Pár napja volt az első szexuális kapcsolatom, és a aktust követően nagyon erősen véreztem. Azon a napon a vérzés...
Vérzés sex után, fajdalom...
Üdvözlöm, A tanácsát szeretném kérdéni. Tudom a vége biztosan az lesz hogy orvoshoz kell fordulnom, mégis megkérdezem, mert sokat alvastam utána a...
vérzési gondok
Jó napot! Ma délután, amikor elmentem wc-re, akkor véreztem. Lényeg, hogy menstruáció után vagyok. 5 napja múlt el. A másik fontos dolog, hogy nem...