• 3 hónapja nem jött meg

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Webdoktor! 27 eves Londonban elo no vagyok. Azert fordulok Onhoz,mert nincs nagy bizalmam az itteni egeszsegugyi rendszerben. 3 honapja nem menstrualok es szeretnem tudni h ennek milyen okai lehetnek. 2009 Decembereben hagytam abba a fogamzasgatlo szedeset 5 ev utan. Volt 3-4 normalis ciklusom azota, de majus vege ota semmi. Regebben, meg a fogamzasgatlo szedese elott gyakran elofordult,h kesett 2-3 hetet vagy akar egy honapot is, de ilyen hosszu kimaradas meg sosem volt. Julius eleje ota 3 terhessegi tesztet is csinaltam, legutobb 1 hete, de mind negativ volt. 3 hete elmentem itt Londonban a haziorvoshoz,aki vertesztre kuldott. Ez kimutatta, h a TSH szintem a normalisnal magasabb (5.78 mu/L). Ezutan elkuldtek megegy vervetelre, ahol a T4 es T3-at teszteltek,de annak az eredmenye kielegito volt. Elkuldtek ultrahangos vizsgalatra, de itt Angliaban honapokba telik,amig valaki sorra kerul. Semmilyen terhessegre utalo tunetem (hanyinger, mellnagyobbodas stb.) nincsen. Eszrevettem viszont, hogy a hasam a koldokom korul meg van kemenyedve es kicsit jobban kiall mint szokott. Tobbszor volt mar olyan erzesem, hogy most mar biztos meg fog jonni (hasfajas), de nem tortenik semmi. Neha van barnas szinu folyasom,de csak nagyon minimalis, es az sem mindig,csak neha. Mostanaban sokat stresszelek a munkahelyemen es most mar emiatt is. Jo lenne tudni,h mi allhat emogott, es milyen vizsgalatokra lenne szukseg meg? Amennyiben hormonzavar, az mennyire konnyen kezelheto? 3 negativ teszt utan lehetseges hogy terhes lennek? Valszat elore is koszonom!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a menstruáció késése témában

        Kedves Kérdező! A legvalószínűbb ok funkcionális hormonális ok, illetve a stressz. Nem írta, hogy mikor csinált tesztet, ha azóta volt együttlét, meg kell ismételni 14 nap múlva. Ha funkcionális okról van szó (tablettaszedés után nem ritka a hónapokra kimaradó menses, ún. pstpill amenorrhoea), akkor a sárgatesthormon pótlásával a vérzés meghozható. Mindenképp indokolt nőgyógyász felkeresése, lehet még az ok pl. petefészek ciszta, belgyógyászati betegség, stb.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010. augusztus 22., 14:22; Megválaszolva: 2010. augusztus 24., 12:39

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Felmerült egy próbléma, ami lehet hogy csak számomra súlyos, de mindenképpen tanácsot szeretnék. Mirabella 75mikrogramm bevont tablettát szedek, már 4. hónapja, és eddig nem tapasztaltam ilyet : az első levél 3. heténél tartok,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám az lenne, hogy egy pár hónapja megváltozott a menstruációm. 10 hónapja hagytam abba a rezia fogamzasgatló szedését. Abbahagyás után jött a zsíros bőr, a hajhullás viszont a menstruációmat átlagosnak...
        Tisztelt Doktor Úr! Nyár végétől október végéig napi kétszer (reggel-este) kentem be az arcomat a pattanások eltűntetésére 100%-os teafaolajjal. Fürdés után csepegtettem 3-4 cseppet az ujjamra és evvel kentem be homlokom meg államon kívül...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 27-én tüdőgyulladással kórházba kerültem, ahol vérhígítót kaptam 4 napig, fekvőbeteg voltam, légszomjam volt, pelenkát viseltem, mert nem bírtam lábraállni. Már itthon lábadozok. A gondom, hogy okt.31. óta...
        Tisztelt Doktor Úr Nemrèg egy kórhàz nőgyógyàszati ügyeletén a hüvelyi ultrahangra nem húztak vèdőgumit úgy vizsgàltak meg. Ez lehetsèges hogy egy ilyen vizsgàlat alkalmàval ne hasznàljanak vèdőgumit? Ha nem lehetsèges egy ilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nyár végén kezdtem fogmzásgátló tablettát (dienelle nevezetű tablettát) szedni. Azóta letelt az első három hónap, elkezdődött a 4. Levél gyógyszer beszedése. A menstruációm először 24., majd 25. napra jött meg....
        Tiszteletem! Kb. 3 éve szedem a mistral fogamzásgátlót. Az utóbbi fél évben azt vettem észre hogy egy keményebb edzés után pecsételő vérzésem volt a menzeszem előtt de csak két napig tartott, majd amikor kellett rendesen megjött. Most...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő, A következő a problémám: nagyon rendszertelen a menstruációm, lassan 2 hónapja nem jött meg. A ciklusom 40.napján kértem hormonvizsgálatot, melynek eredménye a következő: Tsh: 1,882 mIU/L (ref: 0,400-4,000) Lh:...
        Üdvözlöm! Férjemmel kisbabát szeretnénk. Nem volt soha semilyen betegségünk, fogamzásgátlót sem szedtem soha. 4 hónapja próbálkozunk. Ebben a hónapban az esetleges menstruáció elött 8 nappal kezdődött egyfajta barna vérzés, amit a...
        Tisztelt Doktor Úr! E-mailen kaptam meg az éves rákszűrésem eredményét a MEDSERV Kft-től, amin az szerepel, hogy konvencionális cytológia,kolposzkópos dg. normál, eszközös vétel endocerv. átm. zónából, kenet minősége megfelelő,kenet...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés