• Mitől késik olyan sokat? Hiszen védekeztünk a barátommal !

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves doktor úr/nő ! Van egy problémám. A barátommal megtörtént az aktus utána meg is jött ahogy szokott a menstruációm igaz késve de mindig így szokott , mindig 39-40 napra jön meg és ez így is volt, de később ismét együtt voltunk és azóta semmi nem volt. Pontosan május óta nincs semmi. Terhes nem lehetek mert védekeztünk és nem ment el bennem soha, viszont a biztonság kedvéért csináltam tesztet ami negatív lett.Mi lehet a bajom? A szex a befolyásoló tényező vagy van valami bajom ?Félek orvoshoz menni és anyukámnak sem merem elmondani hogy megtörtént az aktus.Előre is köszönöm a segítséget !

        Dr. Csuth Ágnes válasza a menstruáció késése témában

        Kedves Fiatal Hölgy! Ne aggódj, biztos, nem a szextől késik a vérzésed, a női szervezet nagyon érzékeny, akár egy kis stressz, egy belgyógyászati betegség, a hormonok ingadozása, egy petefészek ciszta, fogyás mind tud ilyet csinálni. A mai tesztek megbízhatóak, ha negatív, akkor nyugodj meg, de keresse fel nőgyógyászt, mert a dolog végére kell járni, hiszen az egészséged a tét. Ezt nyugodtan mondd el anyukádnak, vagy ha nem szeretnél erről vele beszélni, akkor keress fel egy lányka ambulanciát, ahol őszintén beszélhetsz a problémádról, és ki fognak vizsgálni. Ne félj!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010. július 15., 14:21; Megválaszolva: 2010. július 16., 10:17

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok, rendszeresen menstruálok, néha 1 hét csúszás azért előfordul. Kb. egy fél éve feszült, ideges vagyok, alvászavarom is gyakran van. Mivel már nehezen viselem hangulatingadozásomat, a gyakori és egyre...
        T. Doktor úr! Régóta szedek fogamzásgátlót jobbára probléma nélkül attól eltekintve hogy a vérzés első napjai nagyon gyengék. Az utóbbi években viszont elszórtan egyre többször fordult elő közti vérzés, barnázás félidőben. A...
        Tisztelt Doktornő! Február 11-én jött meg a menstruációm, pontosan, viszont sokkal kevesebb, mint szokott lenni, ezért megijedtem, és elmentem orvoshoz, ahol a leleten az endometrium vastagsága csupán 3mm. Ekkor voltam a menstruációim 5. napján....
        Tisztelt dr. ÚR! AZZAL A KÉRDÉSSEL FORDULOK ÖNHÖZ HOGY 14-én kellett volna meg jönnie de helyette barnás folyás OM volt 15-én véreztetem egy kicsit és 16-án megint barnás folyás van a betéten!Mi lehet az oka? Tesztet csináltam és negatív...
        Tisztelt dr. Úr! Magán úton mentem nőgyógyászhoz a tünetek miatt is(folyamatos vérzés). Január 7-én kaptam meg a cytológiai eredménye. Az állt benne, hogy Cervix cytológia:kóros hámelváltozás. Részletes diagnózis:A kenet...
        Tisztelt Dr. Úr! Párommal kisbabát szeretnénk. Három hónapja szedek Femibion 0-t, két hónapja próbálkozok a megtermékenyüléssel. Igazából kevés idő ez még hogy aggódjak, de érdekes dolgok történtek ebben a két hónapban, ami miatt...
        Üdvözlöm ! Problémám egy hónapja kezdődött , állandó vizelési ingerrel , vizelés utáni csepegéssel , hőemelkedéssel , alhasi fájdalommal . Monurált kaptam rá, és tisztasági betétet kezdtem el használni . A problémám elmúlt négy...
        Tisztelt Doktor nő / úr! A problémám a következő. 2 éve 2 hetente visszatérő hüvelygombával küzdök. Voltam mar magándokinál is hátha akkor több esélyem lesz a gyógyulásra. Égő, viszkető érzésem van, ez mellett fehér kellemetlen...
        Szeretnék segítséget kérni! Van 2 petefészek cisztám, az egyik 2 cm, a másik 8 cm. Peteérésem nincs csak nagyon ritkán. Ezek a ciszták befolyásolhatják a teherbeesést? Mekkora az esélye a terhességnek ha nincs peteérés?
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A párom valószínűleg tegnap előváladékos kézzel ujjazott meg. Pont most vagyok középidőben. Előtte két napig lactofeelt használtam, olvastam hogy nehezíti a teherbeesést. Nagyon aggódom, én még szűz vagyok, nagyon...