• 1.,Felfázás; 2.,fogamzásgátló

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot! A helyzet a következő hogy novemberben felfáztam,legalábbis arra utaló jeleket tapasztaltam->nagyon nagyon erős vizeletinger.  Kaptam 2 adag monural granulátumot meg egy canesten 6db-os hüvelytablettát. apanaszok megszűntek. Majd január végén ismét ugyan ez jelentkezett,éjjeli ügyeletre kellett menni,szintén a nagyon nagyon erős vizeletinger miatt,kaptam 2 adag monural granulátumot. A tüneteim megint elmúltak,volt vizeletvizsgálat is de negatív lett,ehhez azonban az is hozzájárul hogy éppen a tünetek után menstruáltam így a vizelet vizsgálatra csak az után került sor,és a monural pedig megszüntette addigra már a panaszokat ,gondolom a betegségre utaló bármi jelet is. Múlt héten szintén éreztem némi felesleges vizeletingert,de csak nagyon halványan,azt mondták ha érzem szedjek nospa-t, ez enyhitette is. Voltam urológusnál aki most csinált vizelettenyészetet (annak az eredménye nemsokára kiderül),és felírta nekem a gynoflor nevezetű hüvelytabletátt(6db) És most csinálok magamnak épp orvosi medveszőlő levélből teát...

        1,Na most ,ha ezt használom ártani nem árthat,rosszat ezzel nem csinálok ha használom? (mivel nem tudni azért pontosan mitől vannak már egy ideje a problémáim) 

        2,Ez a gyógyszer (és a tea esteleg) hatással van a fogamzásgátlótablettára?

        3, Az alkohol illetve az antibiotikum(ok) hatással van/vannak a fogamzásgátlóra(lyndinette20)? Annyi minden hallani erről...

        WEBBeteg szakértő válasza a húgyuti fertőzés témában

        Kedves Hölgyem!


        A medveszőlő tea nem árt, sőt, kifejezetten ajánlatos a húgyúti betegségek kezelésében. Amire figyelni kell, hogy csak kúraszerűen lehet inni, több héten át már ártalmas lehet a csersav tartalma miatt.
        A vizeletvizsgálat egyértelműen ki fogja mutatni, milyen baktérium okozza a visszatérő panaszokat, így célzott antibiotikumos kezelést alkalmazhatnak, és erre az időszakra, meg az ezt követő 7 napra kiegészítő védekezési módszert kell majd alkalmaznia, mert valóban az antibiotikum gyengítheti a fogamzásgátló hatását. Nem így a tea, vagy az alkohol.
        Emellett a gynoflor nem tudom, vajon elég-e? Vannak-e olyan tünetei, amik hüvelyfertőzésre utalnak? Irritációra, viszketésre, folyásra kell gondolni, esetleg alhasi fájdalom is szóba jöhet. Érdemes lenne elmennie majd a vizelettenyésztés eredményével egy nőgyógyászati vizsgálatra, hogy ellenőrizzék nem-e egy fennáló nőgyógyászati fertőzés okozza a húgyúti panaszokat. Ha a vizeletből kimutatnak baktériumot, és gyógyszert is adnak rá, erről a nőgyógyászt is tájékoztatni kell majd, hogy ne legyen 2x felírva ugyanaz a gyógyszer. És igyon sok folyadékot, ez ilyenkor nagyon fontos.



        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-02-26 10:23:08; Megválaszolva: 2011. szeptember 08., 19:56

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Abba hagytam a fogamzásgátlót mert párommal gyereket tervezünk. Mióta abba hagytam már folyamatos vérzésem van és fáj a hasam alatt, a petefészeknél, de nem rendes menstruáció hol van vérzés hol nincs. A probléma még hogy a gyógyszert nem...
        Tisztelt dr. Papos István Doktor Úr! Köszönjük a lehetőséget, hogy írhatunk Önnek ezen a fórumon! Barátnőmmel erősen vélelmezzük csiklójának fitymaszűkületét. Mind nyugalmi, mind izgalmi állapotban klitoriszának csak egy minimális,...
        Üdv! Dr Úr/Nő! Olyan kérdésem lenne, hogy most volt peteérésem 3napja! Mai napon hasonló görcsöket illetve szúrásokat érzek a hasamban mint mikor pl megakarna jönni a menstruáciom! Mi lehet ez?!
        Udvozlom! Tegnap este bevettem egy Monural granulatumot, mert ezt irtak fel hugyuti fertozesre. Reggel mentem csak wc-re,hogy bennem maradjon a gyogyszer, viszont valoszinu, hogy a huvelygyulladasom lett, ami a gyakori mellekhatasoknal szerepel.Erdeklodom,...
        Jó reggelt Doktor úr! Egy kis tanácsra lenne szükségem
        Tisztelt Doktor Úr! Azért fordulok Önhöz mert kb 2 hónapja folyamatosan fáj a jobb mellbimbóm. Csinàltam terhességi tesztet,negatív lett. 3 éve szedek fogamzásgátlót.Lehet a gyógyszer mellékhatása? Válaszát előre is köszönöm!
        T. Doktor úr! Yadine fogamzásgátlót szedek évek óta tünetmentesen, pár éve volt néhány alkalommal áttöréses vérezgetés de nem komoly és meg is szűnt. Idén viszont januárban erős darabos menzesz szerű vérzés jelentkezett egy héttel a...
        Tiszteletem! 2. gyermekem szülése után (nem kaptam gátmetszést, de sérülés miatt 1 öltés volt) kb. 8 héttel tályog lett a gátamon (NEM Bartholin-mirigy). A nőgyógyász azt mondta, ilyet még nem látott, megműtött, kivarrta a sebszélt,...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Azzal a problémával fordulnék Önhöz,hogy az elmúlt 3 hónapban 2 hüvelyi uh-m is volt,különböző okokból. A friss uh-n a bal petefészkem((25*26mm )nagyobb mint a jobb oldali,ami( 18*20mm). Ezen...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a véleményét kérni arról, hogy a császármetszés szülésnek, vagy hasi műtétnek számít-e? Rendelkezem műtéti térítést nyújtó biztosítással, de a biztosító elutasította a térítést azzal az indokkal,...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés