Deflagyn mellékhatás

Tisztelt Doktir Úr/Nő Pár éve tartó hasi panaszokkal jelenleg is vizsgálatokra várok. Erős hasfájás,állandó hasfeszülés és puffadás illetve napról napra erősebb derékfájdalom. Uh,vérvétel,hasi ct, gyomortükrözés,székletvizsgálat az elmúlt 2 évben megtörtént negatív eredményekkel. Idén majusban voltam rákszűrésen aminek az eredménye ASC-US kóros lelet. A vizsgálat során volt hüvelyi és hasi uh is ami semmi kóros elváltozást nem mutatott. A deflagyint elkezdtem,de minden nap van halvány kis rózsaszínes folyás. Kerdésem a köv lenne. Ez a cytológiai eredmény pontosan mit jelent,lehet e összefüggés az erdmény és a régóta fennálló hasi panaszaim között? A halvány kis rózsaszínes folyás normális a deflagyin használata közben? Ami semmilyen gyógyszerre nem változik az erős haspuffadás és a nagyon erős derékfályás. Jelenleg angliában élek ahol most várok időpontot nőgyógyászatra iletve endokrinológiára. Vérzésem amúgy rendszeres nem fájdalmas,annyi hogy max 3 napig tart. A panaszok mögött állhat nőgyógyászati komolyabb probléma? 2021 májusában itt angliában voltam Hpv teszten ami negatív lett.Segítségüket és válaszukat előre is köszönöm! Tisztelettel S. Ivett

Dr. Kiss György válasza Deflagyn mellékhatása témában

Tisztelt Hölgyem !

A cytológiában jelzett ASC-US lelet a mikroszkópos vizsgálat során észlelt atypiás hámsejtek jelenlétét tünteti fel.-jkavasolt

Ilyen jellegü elváltozást a HPV viruson kivül az u.n. sexuális úton terjedő kórokozók is erlőidézhetnek. A legyakrabban előfordulók ezek között az Ureaplasma,Micoplasma, de lehet még Chlamydia, Atopóbium, Gardnerella kórokozó is. Ezért érdemes STD kivizsgálást is végeztetnie.

A Deflagyn ilyenfajta mellékhatása eleddig nem ismert, talán más oka is lkehet a rózsasszin folyásnak, hüvelyi gomba és bacterium tenyésztés, valamint hüvelykenet vizsgálat javasolt a folyás tisztázására..

Fokozódó derékfájása és alhasi dycomfort érzésének oka feltétlenül tisztázandó. A leirtak alapján jelenlegi nőgyógyászati állapota -- negativ CT, HPV, Ultrahang - nagy valószinüséggel nem magyarázza a fennálló tüneteket.

Üdvözlettel: dr.Kiss.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2022. július 20., 22:50 ;Megválaszolva: 2022. július 25., 17:08
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Mellfájdalom lehet mozgásszervi ok
Üdvözlöm a segítségét szeretném kérni. A jobb mellem kb fél éve fájdogál nem folyamatosan nem tudom pontosan meghatározni hogy hol, illetve nem...
Mestruáció
Üdvözlöm! Voltam nőgyógyásznál januárban és márciusban is. A doktor úr megvizsgált, ultrahangozott és minden rendben talált. Elmondtam neki...
Változókor, égető érzés...
Tisztelt Orvosok! Tisztelettel kérem a segítségüket. Közel 2 hónapja vannak panaszaim. Több orvosnál is jártam. Elsőként a háziorvost kerestem...
Nem hat a gyógyszer?
Tisztelt Doktornő! Az éves nőgyógyászati vizsgálaton kapott leletemen az áll, hogy endomrtrium 6.5 cm. Dienille fogamzásgátlót szedek. Ez azt...
Alkalmi kis adag béta...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a véleményét kérni abban, hogy alkalmanként egy negyed vagy fél szem propranolol (Humapronol 40 mg -ből) beszedése...