tájékoztatáskérés

T. Doktornő! Magyas vérnyomás panaszomra szedek kb két hónapja Nebilet 5 mg, Cardilopin 5 mg, Tritace 5 mg gyógyszereket. Esti méréskor 14-160 között mozog a felső érték. Ami aggaszt, normális-e a kb 60 körüli pulzus, okozhatja-e ezt a gyógszerek és van-e ennek negatív hatása számomra. Továbbá sokéves (panaszmentes) visszereim kicsit fájnak, nehézláb érzésem is van, mindezek lehetnek-e ahz emlitett gyógyszerekmellékhatásai, és milyen kockázattal járna a gyógyszerek fokozatos csökkentése? köszönöm válaszát:

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza mellékhatás? témában

Kedves Kérdező, ha a jelenlegi gyógyszereket csökkenti, akkor magasabb lesz a vérnyomása, amely szív- és érrendszeri eseményt (szívinfarktus, agyi keringési zavar) prvokálhat. Az alacsonyabb pulzus és "nehézláb" érzés valóban összefügghet a gyógyszerekkel is, de a felíró orvossal kellene megbeszélni, hogy melyik adagját csökkentik, melyiket emelik, vagy esetleg lecserélik. A 60/perc körüli pulzus nem feltétlenül probléma, de egy EKG vizsgálat indokolt. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. augusztus 14., 00:54; Megválaszolva: 2015. augusztus 14., 23:40
Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)
Magas vérnyomás 30 évesen
Tisztelt Doktornő! Elmúlt 1 hónapja érzem hogy kicsit fáj a fejem ekkor megmértem a vérnyomásom és folyamat 140-155 közötti értéket ad ki a...
Mellkasi fájdalom
Tisztelt Doktornő! Kèt nappal ezelőtt gyògyfürdőzès közben váltogattam a hideg zuhanyt ès a szaunát pár alkalommal ami után fülzúgást...
Laborvizsgálat eredménye
Tisztelt Doktor/Doktornő! Érdeklődnék, hogy a laborvizsgálat eredményeben lévő eltérések mire utalhatnak, illetve ezzekkel az eltérésekkel...
Komoly kardiológiai problémám van?
Jó napot kívánok! Tavaly decemberben állapítottak meg nálam magas vérnyomás betegséget (elsődleges) . Ezt követően megindult a gyógyszeres...
Friocard kapszula
Tisztelt doktornő! Azt szeretném kérdezni,hogy hallott-e már a Friocard nevű készítményről (gyógyszerről) . Amennyiben igen,mi a véleménye...