Vérzés oka?

Tisztelt Doktor Úr! Az lenne a kérdésem, hogy közti vérzésről van-e szó? Pénteken a gyógyszerszedés 8. napján vírusos-hasmenéses járványt kaptam el. Mikor bevettem a Meliane fogamzásgátlót a megfelelő időpontban sajnos hánytam és a gyógyszert is.Elég rosszul éreztem magam ezért elfelejtettem bevenni egy másikat így csak másnap a megszokott időben vettem be. Már másnap jelentkezett rózsaszín váladék majd sötét színű most viszont vérzés van ami nem erős, de hasi görcs is társult hozzá.Közti vérzésről van szó? Azóta a tablettát rendesen szedem tovább. Mi a teendőm?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza Tabletta vétség témában

Kedves Kérdező! Nem közti, hanem megvonásos vérzése van. A minimális egy napi hormonadagra felépült nem vastag méhnyálkahártya zokon vette a táplálék hiányt és lelökődget. Szedje tovább ritmusosan a tablettát és vélhetően 1-2 nap után elmúlik a vérezgetés. ha nem, egy nap duplázza meg az adagot2 tablettára. Ha ez sem hat, hagyja abba azt a szériát és egy hét múlva indítson újat. Védettsége fennáll.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. november 25., 14:26; Megválaszolva: 2015. november 25., 16:03
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
fogamzasgatlo
Tisztelt Doktor Ur Egy fontos kerdesem lenne Tri Regol 21+7 tablettaval kapcsolatban. Figyelmetlen voltam par napja es 1 nap 2 szem feher szinu tablettat...
Érdekes lelet
Üdvözlöm! Rákszűrésen hpv tesztet és cintec pluszt is kértem, mivel azt hallottam, 2-3 évente nem árt, kolposzkópian nem volt eváltozás. Az...
HPV pozitivitás
Tisztelt Doktúr úr! 45 éves vagyok nőgyógyászati vizsgálaton citológiai vizsgálatot végeztek nálam. HPV pozitiv lett. Nőgyógyászti vizsgálat...
Barna folyás rákszűrés idején
Kedves Doktor Úr! Bakteriális vaginózis gyanú és szürkés folyás, hüvelyi égető érzés miatt múlt hét csütörtökön voltam teljes STD...