fogamzasgatlo

Tisztelt Doktor Ur Egy fontos kerdesem lenne Tri Regol 21+7 tablettaval kapcsolatban. Figyelmetlen voltam par napja es 1 nap 2 szem feher szinu tablettat vettem be. 2 napja hasfajassal, fejfajassal kezdodo eros menstruacio jelentkezett es meg nem mult el. A tablettakat ugy ugy szedtem tovabb. El fog mulni ez a verzes vagy kell valamit tennem? Esetleg ez betudhato kozti verzesnek? Valaszat elore is koszonom.. Udv. Eszti

Dr. Szalóczy Péter válasza Tabletta vétség témában

Kedves Eszti! Ha a dupla fehéret fehér korszakban szedte be, nincs tennivalója, rendeződni fog. Ha hormontartalmú más szín helyett vette be, megvonásos vérzése van. Ez esetben egy hét tabletta szünetet tartson és egy új levéllel induljon ritmusban maradva. Ha a vérzés élénk maradna egy hét után is, irány a nőgyógyász!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 23., 18:02; Megválaszolva: 2016. január 24., 19:30
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nem a menzeszem alatt kezdtem el szedni...
A fogamzásgátlót nagyjából 2 hónapja szedem, szünetet kellett tartanom egy másik gyógyszer miatt..mert késleltette a barnázást és a menstruáció...
Vérzés oka?
Tisztelt Doktor Úr! Az lenne a kérdésem, hogy közti vérzésről van-e szó? Pénteken a gyógyszerszedés 8. napján vírusos-hasmenéses járványt...
Mennyire kell aggódnom petefészekrák...
Kedves doktor úr! 42 éves vagyok, 20 évesen endometriózissal kezeltek. 27 évesen szültem egy gyermeket. Jelenleg miómám van, három 5 centis, illetve...
Jó napot!Kórszövettani lelettel...
akr.leír.: 2 ml összmennyiségű, mállékony barnásvörös, kenőcsös alvadékból és kevés szürkésbarna szövettöredékből álló kaparék....
Bizsergés és vizelési inger
Kedves Doktor! 2021 auguszutában szültem, és a múlt hónaptól kezdődően napokon keresztül, konstans olyan érzésem van a csiklónál, mintha...