citológiai eredmény

Tisztelt Doktor Úr! Gyermeket szeretnénk.március óta próbálkozunk eddig sikertelenül.10 évig szedtem Fogamzásgátlót.március elején hagytam abba. Azóta a menstruáció előtt és után 2-3 nappal barnás folyásom van! januárban voltam citológian ami P2 LETT, mellette metapl., Enyhe DYSPL. Hormonhiányt állapítottak meg.fél év múlva kell kontrollra mennem. Szeretném tudni ezek mit jelentenek mert ott semmit nem mondtak. Mennyire befolyásolják ezek a gyermekvállalást? Most hőmérőzök minden reggel van-e egyáltalán peteérésem.Köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza citológia témában

A cytológiai leletben az eltérés lehet hormon hiány vagy gyulladás következménye is.

Ha panasza nincs akkor lehet várakozni a következő

vizsgálatra, ha gyulladás lehetséges keressen fel szakrendelést.

A peteérést vérből hormonvizsgálattal lehet kétséget kizáróan bizonyítani./progeszteron szint/

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. június 06., 18:12; Megválaszolva: 2013. június 10., 17:06
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Citologia eredménye
Tisztelt Doktor Úr! A tanácsát szeretném kérni a következő problémával kapcsolatban: 36 éves vagyok és már 5 éve magas kockázatú HPV-t...
Fogamzásgátó melletti terheség...
Tisztelt Dr.Nő! Nov.30-n vettem be esemeny utanit (escapelle) itt nem volt biztos hogy elment mennem, sot eleg valoszinu hogy nem! Menzesz megjott idoben...
Hüvelygyulladás
Jó napot. Pár napja heveny hüvelygyulladást állapított meg nálam a nőgyógyász. Írt fel 10 napra elegendő hüvelytablettát (Klion D 100) 3 napja...
P3 citológia, gyulladás
Üdvözlöm Doktor Úr. 43 éves Nő vagyok. Már a házasságom alatt is nagyon sok nőgyógyászati problémám volt. Nekem a férjem volt életemben az...
Szülés utáni érdeklődés
Jónapot! Feb. 16-án született meg a kislányom! Belső várásom van és már azotta eltelt 12 nap és semmi javulást nem láttok tudna nekem segíteni...