közti vérzés

A problémám, amivel Önhöz fordulok a következő: harmadik fajta fogamzásgátlót kezdtem el szedni (sensonette 30) és közti vérzésem van a 10. nap óta. Pecsételő vérzésnél erősebb, inkább menses jellegű (néha kicsit görcsöl is) . Ma járok a 17. szemnél. Ezt a gyógyszert szünet nélkül kezdtem az előző után egyből. Az előző három hónapban Dienille-t szedtem, annál is hasonló vérzés volt. Mikor előző hónapban elmentem orvoshoz azt mondta, hogy áttöréses vérzés, ha nagyon zavar szedjek 2 tablettát egy nap (nem szedtem, inkább átálltam szünet nélkül a másikra miután elfogyot, remélve, hogy a sensonett végre tényleg jó lesz) A Dienille-t azért írták, mert előtte kb. 3 évig szedtem yasminelle-t, amivel azelőtt sose volt problémám, de nyár végén nagyon erős vérzés jelentkezett erős görcsökkel a gyógyszer mellett (nem a 7 napos szünetben) . Mindegyik orvos azt mondta, hogy felír egy másik gyógyszert, mert az a baj. Vizsgálatkor semmi kórosat nem találtak. Többször is voltam ultrahangon is. Az segítene, ha abahagynám a gyógyszert egy időre? Remélem, hogy csak még nem szokott hozzá a szervezetem a több hormonhoz és a következő hónapban már jobb lesz. Már elég zavaró, hogy szeptember óta minden gyógyszer levél közepénél vérezni kezdek.Köszönöm a segítségét, Anna (21)

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Somorjai Attila válasza közti vérzés témában

Kedves Kérdező,

A közti vérzésnek amennyiben nincs szervi oka (pl. gyulladás, méhszájseb, egyéb méhen belüli eltérés, myoma stb.) , akkor egy hormonszint ellenőrzést is el kellene végezni. Ha ez mind rendben van, akkor nyugodtan szedje a tablettát, ahogyan a nőgyógyásza előírta, a vérzés meg fog szűnni.

Üdvözlettel: Dr. Somorjai Attila

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. január 13., 21:23; Megválaszolva: 2013. január 15., 20:11
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Közti vérzés
Tisztelt Doktorúr/nő! 31 éves nő vagyok. 2 gyermekem van, 3 és 1 évesek.Nagyobb gyermekem császarmetszessel született, a második már természetes...
Vérzés peteéréskor
Üdvözlöm! Az a problémám, hogy pár havonta körülbelül a peteérésemkor barnás-véres folyásom van, ami csak pár napig tart. Már voltam...
nőgyógyászati probléma
Tisztelt Szakértő! Külföldön dolgozom, jelenleg nincs lehetőségem orvoshoz eljutni, ezért kérem az Ön segítségét.12 nappal a menstruációm...
barnás véres folyás
Tisztelt Doktor/ Doktornő! Elnézést, hogy kérdésemmel keresem, de orvosi vizsgálat előtt érdekelne, hogy javasolt- e orvoshoz fordulnom személyesen...